Για μία ακόμη χρονιά, την περίοδο αυτή, ερχόμαστε αντιμέτωποι με το άγχος για το αν το παιδί μας θα καταφέρει να μπει στον παιδικό σταθμό. Άγχος που έρχεται να προστεθεί στο ήδη υπάρχον για τη μείωση του εισοδήματος, την ανεργία, την αβεβαιότητα. Είναι γνωστό ότι στον Δήμο μας από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη Διοίκηση καταργήσαμε τα τροφεία για όλα τα παιδιά, ούτως ώστε η λαϊκή οικογένεια να μην επιβαρύνεται ούτε ένα ευρώ για την προσχολική αγωγή του παιδιού της, η οποία για εμάς αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για κάθε παιδί. Λίγο αργότερα, ως Δήμος ενταχθήκαμε σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ, το οποίο χρηματοδοτεί μέρος της λειτουργίας των παιδικών σταθμών. Από την πρώτη στιγμή ένταξης στο πρόγραμμα γνωρίζαμε ότι αυτό περιλαμβάνει μία σειρά διάτρητα και ταξικά άδικα κριτήρια, όπως τον αποκλεισμό των μητέρων δημόσιων υπαλλήλων. Γι΄ αυτό το λόγο κάθε χρόνο, προκηρύσσουμε, εκτός του προγράμματος, θέσεις για τα παιδιά των μητέρων αυτών, όπως επίσης επανεγγράφουμε τα ήδη φοιτούντα νήπια για να μην διακόπτεται η προσχολική τους αγωγή.






