«Ως Δήμαρχος Πετρούπολης, με ιδιαίτερη συγκίνηση, θα ήθελα να εκφράσω τις πιο θερμές ευχαριστίες μου για τα πολλά μηνύματα στήριξης και αλληλεγγύης που λαμβάνουμε από την ημέρα που καταγγείλαμε την απαράδεκτη πρακτική της “doValue” απέναντι σε συνταξιούχο συμπολίτισσα μας, την κυρία Αλεξάνδρα.















