Δείτε τα αποτελέσματα μετα την επεξεργασία των αιτήσεων για την συμμετοχή στις αντίστοιχες περιόδους των Καλοκαιρινών Αθλοπαιδιών.
Δείτε τα αποτελέσματα μετα την επεξεργασία των αιτήσεων για την συμμετοχή στις αντίστοιχες περιόδους των Καλοκαιρινών Αθλοπαιδιών.
Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας των αιτήσεων που υποβλήθηκαν για εγγραφή στους «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ 2018» που πραγματοποιεί ο Δήμος Πετρούπολης, αναρτήθηκε ο πίνακας με τα παιδιά που γίνονται δεκτά και μπορούν να συμμετέχουν. Λόγω τη μεγάλης συμμετοχής και αυτή την χρονιά δεν κατέστη δυνατόν να εξυπηρετηθούν όλες οι αιτήσεις στην πρώτη επιλογή. Σας ενημερώνουμε επίσης πως την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018 στις 19:30 μ.μ.,θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση των γονιών με τους υπευθύνους του Δήμου, στο χώρο του Δημοτικού Κινηματογράφου, Λ. Πετρουπόλεως 168. Μπορείτε να δείτε τον πίνακα των αποτελεσμάτων εδώ.
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) έχει προχωρήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα σε προσωρινή τροποποίηση της λεωφορειακής γραμμής 700 και πιλοτική εφαρμογή του δρομολογίου μέχρι το τέλος Ιουνίου. Για να έχετε συνολική εικόνα των αλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί (προσωρινά), αλλά και άλλων που πρόκειται να ακολουθήσουν (όπως μας έχουν ενημερώσει από τον ΟΑΣΑ), προχωρούμε στην κάτωθι ενημέρωσή σας: Ο Δήμαρχος Πετρούπολης Βαγγέλης Σίμος έχει πραγματοποιήσει αρκετές συναντήσεις με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ, όσον αφορά την γραμμή 700, αλλά και τις υπόλοιπες λεωφορειακές γραμμές της Πετρούπολης, στις οποίες μετέφερε τα παράπονα και την αγανάκτηση των κατοίκων για την συχνότητα των δρομολογίων των γραμμών και κυρίως το αίτημά τους για σύνδεση της γραμμής 700 με τον σταθμό μετρό της Ανθούπολης, ο οποίος είναι ο πιο κοντινός στον τερματικό δήμο μας. Η μεταφορά του συγκεκριμένου αιτήματος έγινε από τον Δήμαρχο Πετρούπολης, αλλά την ευθύνη για την τελική απόφαση για οποιαδήποτε αλλαγή των δρομολογίων την έχουν οι παράγοντες του ΟΑΣΑ, οι οποίοι είναι σε θέση να γνωρίζουν όλες τις περιοχές που πρέπει να εξυπηρετηθούν και τις λεωφορειακές γραμμές κάθε δήμου. Πριν ένα περίπου μήνα ο ΟΑΣΑ αποφάσισε την ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ 700 και την ΠΙΛΟΤΙΚΗ εφαρμογή της από αρχές Μαΐου έως το τέλος Ιουνίου, ώστε να αποφανθούν αν αυτή η τροποποίηση του δρομολογίου εξυπηρετεί περισσότερο τους πολίτες.
Ο Δήμος Πετρούπολης σε συνεργασία με το Σκακιστικό Όμιλο “Α.Σ.Ο.Π. ΔΙΑΣ” διοργάνωσαν την “1η σκακιστική γιορτή των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών”, την Πέμπτη 31 Μαΐου 2018, με αφορμή τη λήξη του προγράμματος εκμάθησης σκακιού, που πραγματοποιήθηκε τη φετινή χρονιά. Η Σκακιστική Γιορτή στέφθηκε με επιτυχία καθώς η στρογγυλή πλατεία της πόλης πλημμύρισε με περισσότερα από 140 παιδιά από τα τμήματα των προνηπίων όλων των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, από γονείς και από τους σκακιστές του συλλόγου. Ο ενθουσιασμός και η χαρά ήταν ζωγραφισμένα στο πρόσωπα των λιλιπούτειων φίλων μας που στο αγωνιστικό μέρος καθοδηγήθηκαν από τους έμπειρους σκακιστές του συλλόγου και μυήθηκαν στο συγκεκριμένο άθλημα. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Βαγγέλης Σίμος, η αντιδήμαρχος Παιδείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής, Ανθή Ζορμπά, η αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας, Ρούλα Κανέλλη, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Θανάσης Φιλίππου και ο δημοτικός σύμβουλος, Βασίλης Κατσαμάκης. Μετά το αγωνιστικό μέρος της γιορτής, τα παιδιά γεμάτα χαρά και περηφάνια παρέλαβαν μετάλλια και επαίνους για τη συμμετοχή τους στη σκακιστική γιορτή. Ο Δήμος Πετρούπολης ευχαριστεί τον Σκακιστικό Όμιλο “Α.Σ.Ο.Π. ΔΙΑΣ” για την συνεργασία του και τη συνεισφορά του στην εκμάθηση σκακιού. Η Δημοτική Αρχή 01/06/2018
Ο Δήμος Πετρούπολης καλεί τους Συλλόγους, τους Φορείς αλλά και τους κατοίκους της πόλης μας σε σύσκεψη για το θέμα των πλειστηριασμών την Κυριακή, 10 Ιουνίου στις 11 π.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου μας ( Εθ. Αντιστάσεως 61). Μετά τα μέτρα εξασφάλισης της υφαρπαγής της λαϊκής κατοικίας από τις τράπεζες με τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, την ποινικοποίηση των λαϊκών κινητοποιήσεων, η κυβέρνηση προχωρά ακόμα περισσότερο με την απόφαση για κατασχέσεις ακινήτων για χρέη προς το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά Ταμεία. Την ίδια στιγμή που νομίμως φοροδιαφεύγουν μεγαλοεπιχειρηματίες, η κυβέρνηση βάζει τη σφραγίδα της στο να κινδυνεύει ο λαός να χάσει το βιος του για οφειλές 500 και 1.000 ευρώ. Απάντηση σε αυτή την κατάσταση δεν μπορεί να είναι παρά ο οργανωμένος αγώνας για την υπεράσπιση της περιουσίας και της ζωής των εργατικών – λαϊκών νοικοκυριών, των ανέργων, των φτωχών επαγγελματιών για την πλήρη προστασία της λαϊκής κατοικίας από τις τράπεζες και οφειλές στο Δημόσια και τους Δήμους με νόμο. Σας καλούμε, λοιπόν, την Κυριακή, 10 Ιουνίου στις 11 π.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου μας ( Εθ. Αντιστάσεως 61) προκειμένου να συζητήσουμε και να οργανώσουμε τα βήματα μας.
Την Πέμπτη 31 Μαΐου 2018 και ώρα 12:30 μ.μ. έγινε σύγκλιση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου (Σ.Τ.Ο) Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Πετρούπολης, στα πλαίσια των τακτικών συνεδριάσεων του Οργάνου, λόγω της αρχόμενης αντιπυρικής περιόδου, κατόπιν της πρόσκλησης του Δημάρχου Πετρούπολης και προέδρου προς τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του, στο Δημαρχείο Πετρούπολης. Το θέμα Ημερήσιας Διάταξης που συζητήθηκε ήταν : Προγραμματισμός & Συντονισμός των Δράσεων Πρόληψης κινδύνου Πυρκαγιών της Αντιπυρικής περιόδου 2018 Ο Δήμαρχος και πρόεδρος του Σ.Τ.Ο κ. Ευάγγελος Σίμος, αφού έκανε μια σύντομη ανασκόπησητων δράσεων του Δήμου κατά την απελθούσα χειμερινή περίοδο, ανέπτυξε κατόπιν, τα θέματα που αφορούν κινδύνους εκδήλωσης δασικών πυρκαγιών της αρχόμενης αντιπυρικής περιόδου. Παρουσίασε το φετινό προγραμματισμό του Δήμου για εποχιακή πυροφύλαξη και ζήτησε τις απόψεις και τη συμβολή των εκπροσωπούμενων Φορέων, προκειμένου να υπάρξει ετοιμότητα για την αντιμετώπιση τους. Ενημερωθείτε αναλυτικά από το δελτίο τύπου….
H Διοίκηση του Δήμου Πετρούπολης καλεί τους κατοίκους και τους δημότες της πόλης μας να συμμετάσχουν μαζικά στην συγκέντρωση – πορεία, που διοργανώνουν σωματεία και φορείς, την Τετάρτη 6 Ιουνίου, στις 7:30 μ.μ., στην Λεωφόρο Φυλής, στο ύψος του Προαστιακού.Ο ΧΥΤΑ Φυλής που εξακολουθεί να επεκτείνεται αποτελεί υγειονομική “βόμβα” για την υγεία του λαού και της νεολαίας της Δυτικής Αθήνας και του Θριασίου. Για την κατάσταση αυτή δε φταίει «το κακό μας ριζικό». Υπάρχουν σοβαρές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων διαχρονικά και της σημερινής, αφού προωθούν την εμπορευματοποίηση και την ιδιωτικοποίηση στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων.Όλοι στη συγκέντρωση – πορεία με τα Σωματεία και τους Φορείς της Δυτικής Αθήνας – Αττικής.– Για να απαιτήσουμε όλοι μαζί το κλείσιμο της χωματερής.– Για να μην επιτρέψουμε την δημιουργία νέου ΧΥΤΑ στο Λατομείο Μουσαμά.Δεν έχουμε δύο ζωές για να τους χαρίσουμε τη μία. Η Δημοτική Αρχή 01/06/2018
Ο Δήμος Πετρούπολης, στοχεύοντας στην πρόληψη της υγείας των γυναικών διοργανώνει σε συνεργασία με το ΠΕΔΥ Πετρούπολης δωρεάν εξετάσεις τεστ Παπανικολάου. Οι δειγματοληψίες θα πραγματοποιηθούν από 18 Ιουνίου 2018 έως 29 Ιουνίου 2018 από 9:00 έως 13:00, στο ΠΕΔΥ Πετρούπολης (Κονίτσης 45). Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να κλείνουν ραντεβού καθημερινά, από 9:00 έως 13:00 στα γραφεία του ΠΕΔΥ Πετρούπολης (τηλ. επικοινωνίας: 2105011034).
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Διεύθυνση Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νέας Γενιάς προσκαλεί τους χρήστες του κολυμβητηρίου να κολυμπήσουν για καλό σκοπό!!!. Η συγκεκριμένη κοινωνική δράση αποτελεί μέρος της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Πετρούπολης και της ανάγκης να αναδειχτεί η στήριξη και η αλληλεγγύη μεταξύ του πετρουπολιώτικου λαού, προκειμένου με τα τρόφιμα που θα συγκεντρωθούν να ενισχυθεί το Κοινωνικό Παντοπωλείου του Δήμου και κατ΄ επέκταση οι οικογένειες που στηρίζονται από αυτό. Έτσι λοιπόν «Κολυμπάμε για καλό σκοπό!!!» την Κυριακή 3 Ιουνίου από τις 10.00 έως τις 14.00 στη μεγάλη πισίνα του Δημοτικού Κολυμβητηρίου, θεωρώντας ότι ο καθένας από εσάς μπορεί να συμβάλλει με τη συμμετοχή του. Σας περιμένουμε!!! Δηλώσεις συμμετοχής στο Δημοτικό Κολυμβητήριο τηλέφωνο : 210 50.62.961 από την Τρίτη 29 Μαΐου έως της Παρασκευή 1 Ιουνίου.
Η Διεύθυνση Παιδείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου μας θέλοντας να υποστηρίξει τους νέους γονείς και τα βρέφη, ξεκινά τη νέα δράση «Σεμινάρια βρεφικού μασάζ», με τη συνεργασία δύο μαιών. Τα σεμινάρια, τα οποία θα πραγματοποιηθούν το μήνα Ιούνη, απευθύνονται σε γυναίκες που διανύουν την περίοδο της εγκυμοσύνης και σε γονείς με παιδιά από 0 έως 12 μηνών. Το βρεφικό μασάζ αποτελεί μια τέχνη, όπου το βρέφος δέχεται απαλές μαλάξεις σε όλο του το σώμα από τους γονείς του. Αποτελεί ένα τρόπο παιχνιδιού και επικοινωνίας, με σκοπό την ενεργοποίηση, την ανακούφιση και την χαλάρωση. Είναι αποδεδειγμένα δεσμός αγάπης, επικοινωνίας, συναισθηματικής & ψυχικής τροφής για το μωρό. Επίσης, το βρεφικό μασάζ βοηθά στην βελτίωση των συστημάτων του βρέφους (κυκλοφορικό, ανοσοποιητικό, νευρολογικό γαστρεντερικό κ.ά.), ανακουφίζει από πόνους (κολικοί, δυσκοιλιότητα, πόνοι δοντιών), βελτιώνει την ποιότητα και διάρκεια του ύπνου ενώ βοηθά τα βρέφη να χαλαρώνουν και να είναι πιο ήρεμα. Μπορεί, επίσης, να είναι ωφέλιμο σε βρέφη που γεννήθηκαν πρόωρα ή είχαν εργώδεις και παρεμβατικούς τοκετούς. Oι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στα τηλ: 210.50.64.067 και 210.50.64.076, από Δευτέρα 28/05/2018 έως Παρασκευή 01/06/2018 και ώρες : 09:00-13:00.
Για πρώτη φορά στα πλαίσια της Αθλητικής Άνοιξης – Καλοκαίρι 2018, την Δευτέρα 21 Μαΐου, πραγματοποιήθηκαν αγώνες αγοριών και κοριτσιών σε συνεργασία με τους γυμναστές των σχολείων μας, στο άθλημα της Χειροσφαίρισης (Handball) μεταξύ των Δημοτικών και Γυμνασίων της πόλης μας, στο Κλειστό Γυμναστήριο “Ν. Παξιμαδάς”. Με το άθλημα της χειροσφαίρισης τα παιδιά μαθαίνουν να καλλιεργούν μια ιδανική σχέση με όλες τις μορφές της ανθρώπινης κίνησης, όπως είναι το τρέξιμο, το άλμα και η ρίψη, καθώς και με όλα τα στοιχεία της φυσικής κατάστασης, δηλαδή την ταχύτητα, την αντοχή και τη δύναμη. Η Δημοτική Αρχή, υποστηρίζοντας το αθλητικό ιδεώδες, και πάντοτε στο πλευρό των παιδιών, προωθεί οτιδήποτε καινούργιο ενισχύει το αθλητικό πνεύμα, την ομαδικότητα, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη. Η Δημοτική Αρχή 23/05/2018
Στις 16, 17 και 21 Μαΐου 2018 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών στο Άλσος της πόλης μας, στα πλαίσια του δεύτερου θεματικού άξονα για το Δάσος, που αποτελεί μέρος του ενιαίου παιδαγωγικού προγράμματος των παιδικών σταθμών. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με χρώματα, ήχους και μυρωδιές του δάσους, γνώρισαν την πανίδα της περιοχής, ανακάλυψαν ίχνη των ζώων και κατέγραψαν τους δακτυλίους των δέντρων. Όλες οι δραστηριότητες έγιναν μέσα από τον αγαπημένο τρόπο έκφρασης των παιδιών, το παιχνίδι, με την καθοδήγηση των εμψυχωτών του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας και των παιδαγωγών των Σταθμών. Στο τέλος, τα παιδιά αφού απόλαυσαν το χώρο του άλσους κάνοντας πικ-νικ, πήραν αναμνηστικά δώρα, που δόθηκαν από τον Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας. Η Δημοτική Αρχή και η Διεύθυνση Παιδείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής Πολιτικής ευχαριστεί θερμά τον Φορέα Διαχείρισης, που συνέβαλλαν τα μέγιστα στην εκπαιδευτική εκδρομή. Η εκδρομή αποτέλεσε το κίνητρο, ώστε να ενεργοποιηθούν τα παιδιά, αλλά και οι πολίτες, για την προστασία των δασών και του περιβάλλοντος. Η Δημοτική Αρχή 22/05/2018
Η Δημοτική Αρχή Πετρούπολης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου πραγματοποίησε δράση φιλαναγνωσίας στα Νηπιαγωγεία της πόλης μας, με την παρουσία παιδαγωγού-εμψυχώτριας. Η δράση, η οποία πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από τις 23/04/2018 έως τις 3/05/2018, είχε ως άξονα την ευαισθητοποίηση των νηπίων στο ¨προσφυγικό¨ ζήτημα και την ανάδειξη της αλληλεγγύης μεταξύ των λαών. Με ποιητική λιτότητα και λυρισμό, έγινε κατανοητό από τους μικρούς μαθητές το ταξίδι της φυγής μικρών και μεγάλων και η αναζήτηση ανθρωπιάς και αγάπης. Οι μαθητές των Νηπιαγωγείων αποτύπωσαν με την ευαισθησία και με την παιδική τους αθώα φαντασία, τον τρόπο που αντιλήφθηκαν το προσφυγικό, σε μια ζωγραφιά. Η Δημοτική Αρχή 21/05/2018
Την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018, ο Δήμαρχος Πετρούπολης Βαγγέλης Σίμος, με την Αντιδήμαρχο τεχνικών έργων Ζαχαρούλα Κανέλλη και υπηρεσιακούς παράγοντες, επισκέφτηκαν τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα, κ. Σπ. Τζόκα. Στην συνάντηση παραδόθηκαν δύο μελέτες για προώθηση χρηματοδότησης: η μία αφορά στην προμήθεια οργάνων για την ανακαίνιση και συντήρηση των παιδικών χαρών του Αγίου Δημητρίου και της Βούτσαλη και η άλλη την ανακατασκευή των δύο γηπέδων μπάσκετ στις εγκαταστάσεις Γρηγορίου και το γήπεδο μπάσκετ στην Αγία Τριάδα, με προϋπολογισμό ύψους 465.736,56 € και 77.454,42€ αντίστοιχα. Ο Αντιπεριφερειάρχης παρέλαβε τις μελέτες και υποσχέθηκε ότι θα τις καταθέσει προς χρηματοδότηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο.Στην συνέχεια, μέσα σε θετικό κλίμα συνεργασίας, συζητήθηκαν και άλλα θέματα που απασχολούν την πόλη μεταξύ των οποίων και τα αιτήματα για:• την απαλλοτρίωση ιδιοκτησιών στην 25ης Μαρτίου και στην Ελαιών, με σκοπό την διάνοιξή τους, με προϋπολογισμό περίπου 1.200.000€,• την αγορά οικοπέδων για τη στέγαση των 3 μισθωμένων και των 4 φιλοξενούμενων νηπιαγωγείων, όπως επίσης και την αγορά των μικρών ιδιοκτησιών στο χώρο που έχει προταθεί για το 11ο Δημοτικό,• την χρηματοδότηση της κατασκευής τους σε συνεργασία με τις ΚΤΥΠ, όπως και την κατασκευή αιθουσών στο 3ο ΓΕΛ. Για τα ζητήματα αυτά ο Αντιπεριφερειάρχης δεσμεύτηκε να διερευνήσει την νομική και πρακτική διάστασή τους και ακολούθως να ενημερώσει την Διοίκηση για το εφικτό ή μη των αιτημάτων.
Την Τετάρτη 16 Μαΐου 2018, ο Δήμαρχος Πετρούπολης Βαγγέλης Σίμος παραχώρησε ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ, με αφορμή την συμπλήρωση των 35 χρόνων του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΕΤΡΑΣ, η οποία πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ). Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του Δημάρχου Πετρούπολης εδώκαι το βίντεο που προβλήθηκε στην Συνέντευξη Τύπου (με μια μικρή αναδρομή της ιστορίας του χώρου του Θεάτρου Πέτρας) εδώ
