Χριστουγεννιάτικες Γιορτές στην πόλη μας. 7 Δεκεμβρίου 2018 – 6 Ιανουαρίου 2019 Δείτε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων….
Χριστουγεννιάτικες Γιορτές στην πόλη μας. 7 Δεκεμβρίου 2018 – 6 Ιανουαρίου 2019 Δείτε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων….
Ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν από τον Δήμο Πετρούπολης, σε συνεργασία με τον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αττικής (ΑΣΔΑ), στις 14, 21 και 28 Νοεμβρίου, στους χώρους των Παιδικών Σταθμών. Σκοπός της σειράς των ομιλιών που πραγματοποιήθηκαν από ειδικό παιδοψυχολόγο και είχαν ως θέμα «Οριοθέτηση και σωστή Επικοινωνία στην οικογένεια», ήταν η στήριξη και ο ρόλος των γονιών στην αγωγή των παιδιών τους, στοιχεία πολύ σημαντικά για την μετέπειτα νοητική, συναισθηματική, ηθική και ψυχολογική ανάπτυξή τους. Η προσέλευση ήταν μεγάλη, οι γονείς έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εξέφρασαν την ικανοποίηση τους σχετικά με την εξέλιξη των ομιλιών, κατά τη διάρκεια των οποίων είχαν την δυνατότητα να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα, να εκφράςσουν τους προβληματισμούς τους και να δεχτούν προτάσεις και συμβουλές από την ειδική παιδοψυχολόγο. Η Δημοτική Αρχή θεωρεί χρέος της να συνεχίσει τις προσπάθειες, προκειμένου να προσφέρει ποιοτικές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες ενημέρωσης των οικογενειών σε θέματα που αφορούν τις οικογενειακές σχέσεις και την επικοινωνία με τα παιδιά. Η Δημοτική Αρχή 30/11/2018
ΟΜΑΔΑ ΕΦΗΒΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ “Χτίζοντας Υγιείς Σχέσεις Εφήβων” Ο Συμβουλευτικός Σταθμός του Δήμου μας και το 5ο Λύκειο Πετρούπολης, στα πλαίσια του Προγράμματος Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας στην σχολική κοινότητα, διοργανώνουν δράσεις με την μορφή βιωματικών εργαστηρίων και σεμιναρίων σε ομάδες εφήβων. Το βιωματικό πρόγραμμα «Χτίζοντας Υγιείς σχέσεις» αποτελεί μια πρότυπη και πρωτότυπη δράση, η οποία απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου και αποτελείται από έξι (6) δομημένες συναντήσεις με τη μορφή κλειστής ομάδας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των εφήβων σε ζητήματα που σχετίζονται με τις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Το πρώτο βιωματικό εργαστήριο ξεκίνησε στις 21/11/2018, ενώ τα επόμενα θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη, τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες. “Η εφηβεία αποτελεί μια κρίσιμη και μεταβατική περίοδο στη ζωή του ατόμου, καθώς το άτομο περνάει σταδιακά από την παιδική ηλικία στην ενήλικη ζωή. Οι ομάδες εφήβων έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους εφήβους να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, τις ικανότητές τους και πιο ώριμους τρόπους να συνδέονται με τους άλλους ανθρώπους, ενήλικες και συνομηλίκους. Η ομάδα δημιουργεί ένα πλαίσιο εμπιστοσύνης, ασφάλειας και στήριξης, μέσα στο οποίο οι έφηβοι μπορούν να εκφραστούν πάνω σε θέματα που τους προβληματίζουν και τους απασχολούν, με λιγότερο άγχος, ενοχή και συναισθήματα ντροπής που συνήθως συνοδεύουν αυτή την ηλικία. Η ομάδα γίνεται ένας χώρος όπου ο έφηβος νιώθει αποδοχή, ταυτίζεται με τα υπόλοιπα μέλη, αναπτύσσει σχέσεις και ανταλλάσσει εμπειρίες. Μέσα στην ομάδα οι έφηβοι ενθαρρύνονται να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους, ενισχύεται η αυτοπεποίθηση τους, εκτονώνεται η εσωτερική τους ένταση με δημιουργικό τρόπο, μαθαίνουν να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να δημιουργούν ομαλές σχέσεις με τους συνομηλίκους τους και την οικογένεια τους, θέτουν στόχους, και ενημερώνονται πάνω σε θέματα που αφορούν τη βία ανάμεσα σε συνομηλίκους. Όλα τα παραπάνω επιτυγχάνονται μέσα από τη συζήτηση, αλλά και μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που βοηθούν τους εφήβους να αποκτήσουν αυτογνωσία και μια πιο συνειδητή σχέση εμπιστοσύνης με τους άλλους”. Υπεύθυνη προγράμματος: Ευσταθίου Αναργυρούλα, Κλινική Κοινωνική Λειτουργός Msc Ψυχικής Υγεία, Επιστ. Υπευθ. Συμβουλευτικού Σταθμού Εισηγητές: 1. Παππάς Νικόλαος, Κλινικός Κοινωνικός Λειτουργός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων, M. Ed. Εκπαίδευση Ενηλίκων-Ε.Α.Π, Επιστημονικός συνεργάτης δικτύου «ΑΡΙΑΔΝΗ», Μονάδα Εφηβικής Υγείας (M.E.Y), 2. Βλασοπούλου Σταυρούλα, Ψυχολόγος
ΕΞΑΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ 2η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ! Την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018 συνεδρίασε η τριμερής επιτροπή για τον Δήμο Πετρούπολης σχετικά με την κατάθεση προτάσεων δυνατότητας εφαρμογής της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2018 – 2019. Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος στην επιτροπή ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν έδωσε τη συγκατάθεσή του για την υλοποίηση της 2χρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στην πόλη μας. Από την πλευρά του Δήμου παρευρέθηκε η Αντιδήμαρχος Παιδείας, κα Ανθή Ζορμπά, η οποία κατέθεσε σχετικό υπόμνημα με την πάγια θέση της Διοίκησης, στο οποίο τονίζεται ότι απαιτείται να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα από την κυβέρνηση, προκειμένου να εφαρμοστεί άμεσα για όλα τα παιδιά των συγκεκριμένων ηλικιών στο δήμο μας και σε όλη τη χώρα η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή! Τόνισε, επίσης, ότι: «η κυβέρνηση και το υπουργείο πέρα από τη νομοθέτηση της 2χρονης υποχρεωτικότητας της προσχολικής αγωγής, δεν ανακοίνωσαν κανένα ουσιαστικό μέτρο στήριξης των νηπιαγωγείων (αύξηση κρατικής χρηματοδότησης για διεύρυνση δομών και μαζικές προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού), για να αντεπεξέλθουν με επάρκεια στον ρόλο τους». Ανέφερε, ακόμη ότι: «ως Δημοτική Αρχή, με αφορμή τον αποκλεισμό του Δήμου από την εφαρμογή του νόμου, διεκδικήσαμε από τις ΚΤΥΠ και τα αρμόδια Υπουργεία την άμεση ολοκλήρωση των κτιριακών εκκρεμοτήτων στα Νηπιαγωγεία 5ο, 9ο, 13ο, 16ο και 17ο και παράλληλα να χρηματοδοτηθούμε για την κατασκευή νέων κτιριακών δομών. Ταυτόχρονα, προτείναμε και έχουμε πάρει τις σχετικές αποφάσεις για την ίδρυση τριών νέων Νηπιαγωγείων και συγκεκριμένα για το 19ο, το 20ο και το 21ο Νηπιαγωγεία». Η αποκλειστική ευθύνη της αναντιστοιχίας μεταξύ των δομών και των παιδιών στο Δήμο μας βαραίνει τις εκάστοτε κυβερνήσεις, αφού δεν έχουν πάρει κανένα μέτρο προκειμένου να λυθούν οι κτιριακές εκκρεμότητες που χρόνια τώρα υπάρχουν. Δηλώνουμε ως Δημοτική Αρχή ότι δεν θα παραιτηθούμε από το να διεκδικήσουμε εδώ και τώρα μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να υλοποιηθεί η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά στο δήμο μας, με την κατάλληλη κτιριακή υποδομή, καθώς και με το αναγκαίο και ανάλογο μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Η Δημοτική Αρχή 23/11/2018
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ Την Τρίτη 20 Νοεμβρίου, τα τμήματα της ΣΤ’ τάξης του 3ου Δημοτικού σχολείου Πετρούπολης επισκέφθηκαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς τη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης μας. Η Βιβλιοθηκονόμος του Δήμου ξενάγησε τους μαθητές στον χώρο της Βιβλιοθήκης και στο τμήμα Παιδικού Βιβλίου και τους παρουσίασε το έργο της δομής. Στη συνέχεια, υπό την καθοδήγησή της, τα παιδιά προχώρησαν σε διάφορες δραστηριότητες υπό μορφή παιχνιδιού, αυτοσχεδίασαν ως βοηθοί βιβλιοθηκονόμου και έμαθαν πως καταγράφονται και ταξινομούνται τα βιβλία. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τον κανονισμό λειτουργίας της Βιβλιοθήκης και δανεισμού βιβλίων, μέσω του ενημερωτικού εντύπου που τους διανεμήθηκε. Οι μαθητές αγκάλιασαν τη δράση με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, αφού μέσα από την επίσκεψη αυτή είχαν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στον κόσμο του βιβλίου.
Μηδενική αύξηση των τελών για το 2019. Το Δημοτικό Συμβούλιο Πετρούπολης στη 13η /1-10-2018 τακτική του συνεδρίαση αποφάσισε για το 2019 τα εξής: 1.-Mε την αριθ: 208/2018 πράξη του, την μηδενική αύξηση των Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Φόρου ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων και ΤΑΠ. 2.-Με την αριθ:209/2018 πράξη του, την μηδενική αύξηση των Τελών Διαφήμισης. 3.-Με την αριθ:210/2018 πράξη του, την μηδενική αύξηση των Τελών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων. 4.-Με την αριθ:211/2018 πράξη του, την μηδενική αύξηση των Τελών Κοιμητηρίου. Επίσης στη 12η /19-9-2018 τακτική του συνεδρίαση με την 191/2018 πράξη του ενέκρινε τον νέο κανονισμό λειτουργίας Δημοτικού Κοιμητηρίου.
Ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, για την διαχείριση των απορριμμάτων. Σε συνέχεια σχετικών αποκαλύψεων τόσο στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, όσο και στο Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων, τελευταία βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορα επικίνδυνα σενάρια, που έχουν σχέση με την διαχείριση των απορριμμάτων. Με ανησυχία μαθαίνουμε για σχέδιο προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Δήμου Αθήνας και ΕΔΣΝΑ, καθώς και για την ύπαρξη μνημονίου συνεργασίας μεταξύ Δήμου Αθήνας και Δήμου Ασπροπύργου για δημιουργία εργοστασίου καύσης!!!! σε χώρο στα όρια του Δ. Ασπροπύργου. Ως Δημοτικό Συμβούλιο Πετρούπολης είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι σε οποιαδήποτε σκέψη για καύση των σκουπιδιών. Δεν θα γίνει η Αττική Νεκρή περιοχή από τον καρκίνο και τα αποτελέσματα της καύσης, για χάρη των επιχειρηματικών συμφερόντων. Και μόνο που το σκέφτονται εγκληματούν!!! Αντίθετα, απαιτούμε την υλοποίηση της ομόφωνης απόφασης (214/2017) του Δημοτικού μας Συμβουλίου για: – Να κλείσει άμεσα και οριστικά η ΟΕΔΑ (Ολοκληρωμένη Εγκατάσταση Διάθεσης Απορριμμάτων) ΦΥΛΗΣ και αποκατάσταση του χώρου. – Να ακυρωθεί η επιλογή του παλιού λατομείου Μουσαμά, ως χώρου υποδοχής αποβλήτων (600 μ. από το Θέατρο Πέτρας). – Να καταργηθεί κάθε επιχειρηματική δράση στη διαχείριση των απορριμμάτων. – Να μπει τέρμα στην ιδιωτικοποίηση μέσω ΣΔΙΤ και στις συμβάσεις παραχώρησης με οποιονδήποτε άλλο φορέα. – Να μην επιβαρυνθούν τα λαϊκά στρώματα μέσω των ανταποδοτικών τελών ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. – Να διασφαλιστούν οι εργαζόμενοι, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Καμία απόλυση!!! – Η διαχείριση των απορριμμάτων να γίνει με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες, με σεβασμό στο περιβάλλον, στην υγεία του λαού, στους φυσικούς πόρους, στο λαϊκό εισόδημα και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων. Προς την κατεύθυνση αυτή, καλούμε τον λαό της Δυτικής Αθήνας, του Θριασίου και όλης της Αττικής, να διεκδικήσουν τη λύση του προβλήματος σε φιλολαϊκή κατεύθυνση, υψώνοντας ταυτόχρονα τείχη αντίστασης σε κάθε απόπειρα να μετατραπεί το Θριάσιο σε θερμοκήπιο παραγωγής φονικών, ατμοσφαιρικών και άλλων, τοξικών ρύπων.
Ολοκλήρωση διανομής τροφίμων Δομής Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Πετρούπολης Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Πετρούπολης ολοκλήρωσε με επιτυχία την 1η διπλή διανομή τροφίμων του δεύτερου εξαμήνου στους ωφελούμενους του για τον μήνα Νοέμβριο, εξυπηρετώντας συνολικά τις ανάγκες 103 νοικοκυριών με είδη βασικής διατροφής μακράς διάρκειας. Τα προϊόντα που διατέθηκαν προήλθαν από ενέργειες και δράσεις της Διεύθυνσης Παιδείας Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Πετρούπολης, από τον 1ο Αγώνα Δρόμου «Ν.Παξιμαδάς» του Δήμου Πετρούπολης σε συνεργασία με τον Ποδηλατικό Δρομικό Σύλλογο «Οδυσσέα» αλλά και από αφιλοκερδείς δωρεές των πολιτών όσο και επιχειρήσεων/καταστημάτων που στηρίζουν τη δράση των Κοινωνικών Δομών Αντιμετώπισης Φτώχειας Πετρούπολης. Απώτερος σκοπός λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου είναι η κάλυψη των πρωτογενών αναγκών ευπαθών κοινωνικά/οικονομικά ατόμων και νοικοκυριών με δωρεάν παροχή προϊόντων και ειδών πρώτης ανάγκης για την αντιμετώπιση των φαινομένων της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού σε συνέχεια λειτουργίας της Δημοτικής Αποθήκης Τροφίμων. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους εσάς που με την ενεργή συμμετοχή σας συμβάλατε στη ολοκλήρωση της 1ης διανομής του δεύτερου εξαμήνου του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ! Ολοκληρώθηκαν σήμερα οι επισκέψεις των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της πόλης μας, στο πλαίσιο του ενιαίου παιδαγωγικού προγράμματος «Αθλούμαι και γυμνάζομαι, μα για τη νίκη λίγο νοιάζομαι». Τα παιδιά των τμημάτων των προνηπίων επισκέφθηκαν με τις παιδαγωγούς τους το Κολυμβητήριο και με την καθοδήγηση των γυμναστών ήρθαν σε επαφή με το άθλημα της κολύμβησης. Οι λιλιπούτειοι φίλοι μας με μεγάλο ενθουσιασμό ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του κολυμβητηρίου, στα αποδυτήρια, στην μικρή και την μεγάλη πισίνα, ενώ από τις κερκίδες απόλαυσαν κολυμβητικές επιδείξεις από τους λουόμενους της δομής! Οι γυμναστές του κολυμβητηρίου έδειξαν στα παιδιά τα οφέλη της κολύμβησης μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, όπως παιχνίδια με καλαμάκια και μπουρμπουλήθρες, επίδειξη με σανίδες και μακαρόνια και άλλες δραστηρίοτητες, ενώ στο τέλος της επίσκεψης μοιράστηκε στα παιδιά έντυπο για τα οφέλη της κολύμβησης. Η Δημοτική Αρχή και η Διεύθυνση Παιδείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής Πολιτικής ευχαριστούν θερμά το Τμήμα Αθλητισμού και ιδιαίτερα τους γυμναστές της δομής, για την συνεργασία και την φιλοξενία των παιδιών στο Δημοτικό Κολυμβητήριο! Το επόμενο διάστημα θα συνεχιστούν οι προγραμματισμένες δράσεις εντός αλλά και εκτός των Παιδικών Σταθμών, με σκοπό τα παιδιά να γνωρίσουν τις αθλητικές δομές του Δήμου και να ενημερωθούν για τα σωματικά και πνευματικά οφέλη της άθλησης. Η Δημοτική Αρχή 16/11/2018
Πρόγραμμα Βιωματικής μάθησης “Χτιζοντας Υγιείς Σχέσεις Εφήβων” Ο Συμβουλευτικός Σταθμός Δήμου Πετρούπολης και το 1ο Λύκειο Πετρούπολης διοργανώνουν βιωματικό σεμινάριο στα πλαίσια του Προγράμματος Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας στην κοινότητα. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου και αποτελείται από 6 δομημένες συναντήσεις με σκοπό, την ευαισθητοποίηση των εφήβων σε ζητήματα που σχετίζονται με τις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Οι συναντήσεις της ομάδας θα πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη τις 2 τελευταίες διδακτικές ώρες από τις 13/11/2018 έως και 18/12/2018. Εισηγητές Παππάς Νικόλαος Βλασοπούλου Σταυρούλα Κλινικός Κοινωνικός Λειτουργός, Σχολική Ψυχολόγος MSc Εκπαιδευτής Ενηλίκων M. Ed. Εκπαίδευση Ενηλίκων-Ε.Α.Π, Επιστημονικός συνεργάτης δικτύου «ΑΡΙΑΔΝΗ», Μονάδα Εφηβικής Υγείας (M.E.Y).
Διανομή τροφίμων Δομής Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Πετρούπολης Ο Δήμος Πετρούπολης σε συνέχεια της προσπάθειας κάλυψης πρωτογενών αναγκών των κατοίκων του που αδυνατούν να εξασφαλίσουν τα βασικά είδη διατροφής, συνεχίζει τη λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου για το έτος 2019. Στο πλαίσιο αυτό, η Δομή του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Πετρούπολης ενημερώνει τους νέους ωφελούμενους ότι την Πέμπτη 15/11/2018 και Παρασκευή 16/11/2018, θα πραγματοποιηθεί η 1η διπλή διανομή (του 2ου εξαμήνου) τροφίμων μακράς διαρκείας, από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι επί της οδού 25ης Μαρτίου 168 (δίπλα στο θερινό σινεμά). Η Δομή του Κοινωνικού Παντοπωλείου δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Πετρούπολης με συγχρηματοδότηση του προγράμματος «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών: Δομή Παροχής Κοινωνικού Παντοπωλείου» (με κωδ. Πρόσκλησης ΑΤΤΟ24 Α/Α ΟΠΣ 1555 του Ε.Π. Αττική 2014-2020) που έχει ως σκοπό την άρση των φαινομένων της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του Κέντρου Κοινότητας επί των οδών Αθ.Διάκου 88Α & Αγ. Δημητρίου στο τηλέφωνο 2105064105.
Δημιουργία Λαχανόκηπων στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς! Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος των Δημοτικών Παιδικών μας Σταθμών, που για το σχολικό έτος 2018 – 2019 έχει θέμα “Αθλούμαι και γυμνάζομαι, για να νικήσω λίγο νοιάζομαι”, πραγματοποιήθηκε η δημιουργία Λαχανόκηπων στους χώρους των σταθμών με την συμμετοχή των ίδιων των προνηπίων. Η δημιουργία των Λαχανόκηπων πραγματοποιήθηκε ως δράση ενταγμένη σε μία από τις ενότητες του ενιαίου εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα “Αθλητισμός και οφέλη (Υγεία και Διατροφή)”, που στοχεύει στην ανάδειξη της υγιεινής διατροφής και στα οφέλη της. Τα παιδιά μέσω της ενασχόλησης τους με τη κηπουρική, ήρθαν σε άμεση επαφή με τη φύση και έμαθαν πως παράγεται η τροφή με φυσικές μεθόδους. Η δράση πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά καθώς οι “λιλιπούτειοι κηπουροί” και οι εκπαιδευτικοί των παιδικών σταθμών και φέτος αγκάλιασαν την δημιουργία των λαχανόκηπων με μεγάλο ενθουσιασμό. Από την μεριά, της Δημοτικής Αρχής και της Διεύθυνσης Παιδείας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής γίνεται μία προσπάθεια να εμπλουτιστούν οι παραστάσεις των παιδιών, αφού αυτές οι ηλικίες διψούν για μάθηση όχι μόνο μέσω του παιχνιδιού αλλά και μέσω της βιωματικής διαδικασίας. Έχουν ήδη προγραμματιστεί αρκετές από τις επόμενες ποικιλόμορφες δράσεις, εντός των παιδικών σταθμών αλλά και εκτός, με εκδρομές και πεζοπορίες στο Άλσος Αγίου Δημητρίου, επισκέψεις στους Αθλητικούς χώρους του Δήμου μας, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη και με την πραγματοποίηση αθλοπαιδιών.
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης – Δελτίο Τύπου Δεδομένου ότι οι αιτήσεις ένταξης στο πρόγραμμα «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της ΗΔΙΚΑ, παρακαλούνται τόσο οι δικαιούχοι, όσο και οι δυνητικά δικαιούχοι του προγράμματος να αποφεύγουν να προσέρχονται στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Πετρούπολης κατά τις 5 (πέντε) τελευταίες ημέρες του μήνα, καθότι η πιθανή υπερφόρτωση του δικτύου ή κάποια τεχνική βλάβη μπορεί να οδηγήσει σε αδυναμία υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης και να προκύψουν προβλήματα στις πληρωμές. Κέντρο Κοινότητας Δήμου Πετρούπολης Διεύθυνση: Αθανασίου Διάκου 88α & Αγίου Δημητρίου Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105064105
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης-Υποχρέωση υποβολής αίτησης ένταξης στο πρόγραμμα. Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει των διατάξεων της υπ’ αριθμ. Δ13/οικ./33475/1935/15-06-2018 (ΦΕΚ Β’ 2281) Κοινής Υπουργικής Απόφασης «Κανονισμός των όρων και των προϋποθέσεων εφαρμογής του προγράμματος Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει από 1η Νοεμβρίου του 2018, οι δικαιούχοι του ανωτέρω προγράμματος οφείλουν να υποβάλλουν νέα αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα κάθε 6 (έξι) μήνες. Όσοι δικαιούχοι έχουν υποβάλλει αίτηση μέχρι και την 31η Μαΐου του 2018, καλούνται να υποβάλλουν νέα αίτηση εντός του μήνα Νοεμβρίου του 2018, εφόσον πρώτα λάβουν μήνυμα ανάκλησης της αιτήσεώς τους από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Για τους υπόλοιπους δικαιούχους, το εξάμηνο υπολογίζεται από τον επόμενο μήνα από αυτόν που εγκρίθηκε η αίτηση τους. Κέντρο Κοινότητας Δήμου Πετρούπολης Διεύθυνση: Αθανασίου Διάκου 88α & Αγίου Δημητρίου Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105064105
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης- Απαραίτητα δικαιολογητικά. Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει των διατάξεων της υπ’ αριθμ. Δ13/οικ./33475/1935/15-06-2018 (ΦΕΚ Β’ 2281) Κοινής Υπουργικής Απόφασης «Κανονισμός των όρων και των προϋποθέσεων εφαρμογής του προγράμματος Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει από 1η Νοεμβρίου του 2018, τα νέα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη των δυνητικά ωφελούμενων στο πρόγραμμα είναι τα παρακάτω: 1) Έντυπο συναίνεσης υπογεγραμμένο από όλα τα ενήλικα μέλη της οικογένειας, καθώς και των ατόμων που τυχόν φιλοξενούνται στο συγκεκριμένο νοικοκυριό με γνήσιο υπογραφής. Το έγγραφο παρέχεται από το Κέντρο Κοινότητας, τα Κ.Ε.Π. και την ιστοσελίδα του προγράμματος (http://www.keaprogram.gr). 2) Ταυτότητα ή άδεια διαμονής & διαβατήριο σε ισχύ του ατόμου που αιτείται, καθώς και όλων των ενήλικων φιλοξενούμενων μελών. 3) Έντυπο Ε1 τελευταίου φορολογικού έτους όλων των ενήλικων μελών και των φιλοξενουμένων, εφόσον υπάρχουν. 4) Ηλεκτρονικό μισθωτήριο σε ισχύ για τουλάχιστον 6 μήνες, εφόσον ενοικιάζει κατοικία. 5) Σε περίπτωση παραχωρημένης κατοικίας, η παραχώρηση πρέπει να είναι φανερή στην τελευταία φορολογική δήλωση και να υπάρχει λογαριασμός ΔΕΗ στο όνομα του δικαιούχου. 6) Για τα μέλη των νοικοκυριών κάτω των 45 ετών: τελευταίος απολυτήριος τίτλος εκπαίδευσης (απολυτήριο γυμνάσιου τουλάχιστον). Σε άλλη περίπτωση, βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο (ΕΠΑΛ ,Δεύτερης Ευκαιρίας). 7) Για τα ανήλικα μέλη των νοικοκυριών, βεβαίωση φοίτησης στην αντίστοιχη εκπαιδευτική βαθμίδα. 8) Φωτοτυπία IBAN τραπεζικού λογαριασμού του ατόμου που αιτείται (πρώτος ή δεύτερος δικαιούχος). 9) Σε περίπτωση ανεργίας, βεβαίωση ανεργίας από τα ΚΕΠ ή τον ΟΑΕΔ (όχι την κάρτα ανεργίας). 10) Λογαριασμός ΔΕΗ. 11) Σε περίπτωση διαζυγίου: διαζευκτήριο ή σε περίπτωση διάστασης οποιοδήποτε δικαστικό έγγραφο ή έντυπο Μ1. 12) Σε περίπτωση μονογονεϊκότητας: απόφαση δικαστηρίου που ρυθμίζει την επιμέλεια (μόνιμη ή προσωρινή). 13) Σε περίπτωση εργασίας εντός του 6μηνου που υποβάλετε την αίτηση: ένσημα από ασφαλιστικό φορέα και μισθολογικές καταστάσεις από εργοδότη ανα μηνά. 14) Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). 15) Κάθε απαραίτητο δικαιολογητικό που τεκμηριώνει πιθανές αλλαγές στα κριτήρια ένταξης. Ενημερώνουμε επίσης ότι: • οι αιτήσεις θα υποβάλλονται πλέον κάθε 6 (έξι) μήνες από την ημερομηνία της τελευταίας αίτησης και εφόσον αυτή έχει ανακληθεί. Εξαιρούνται περιπτώσεις αλλαγής τηλεφώνου, διεύθυνσης κατοικίας ή λογαριασμού τραπέζης. • Αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα μπορεί να υποβάλλει μόνο ο ενδιαφερόμενος (δηλ. ο αιτών). • Οι πληρωμές θα γίνονται μέσα στις πέντε τελευταίες ημέρες του επόμενου μήνα. Για πληροφόρηση σχετικά με την υποβολή των αιτήσεων σας για ένταξη στο πρόγραμμα μπορείτε να προσέρχεστε στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Πετρούπολης, το οποίο βρίσκεται επί των οδών Αθανασίου Διάκου 88α & Αγίου Δημητρίου ή να καλείτε στο τηλέφωνο 210-5064105, από Δευτέρα ως Παρασκευή και μεταξύ των ωρών 08:30 με 13:00.
