Διαβάστε την απάντηση του Δημάρχου Θωμά Κοτσαμπά, σε θέματα που σχετίζονται με το “ΜΕΤΡΟ” και την διέλευσή του από την περιοχή μας.
Διαβάστε την απάντηση του Δημάρχου Θωμά Κοτσαμπά, σε θέματα που σχετίζονται με το “ΜΕΤΡΟ” και την διέλευσή του από την περιοχή μας.
Ευχαριστήρια Επιστολή Με την ιδιότητα του Δημάρχου Κεφαλλονιάς, ευχαριστώ θερμά τον Δήμαρχο Πετρουπόλεως κ. Κοτσαμπά Θωμά, τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Απολλονάτο Ελευθέριο, την Διοίκηση και τους κατοίκους του Δήμου Πετρουπόλεως, για την άμεση ανταπόκριση σας σε προσφορά βοήθειας 27 κουτών με κλινοσπεπάσματα, στο χώρο διάθεσης τροφίμων, στους δοκιμαζόμενους από το σεισμό κατοίκους του Δήμου Κεφαλλονιάς και ιδιαίτερα της περιοχής της Παλικής. Τόσο άμεσες και αποτελεσματικές ενέργειες τιμούν εσάς και τον θεσμό που υπηρετείτε. Ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς
Ευχαριστήρια επιστολή κατοίκων της πόλης, για την σημαντική και πολύτιμη συνεισφορά του Δήμου στην αποξήλωση της κεραίας κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας WIND, που είχε τοποθετηθεί σε κτίριο επί της οδού Υψηλάντου 185.
Στις 12 Φεβρουαρίου 2014, επέστρεψε η αντιπροσωπεία του Δήμου μας, υπό τον δημοτικό σύμβουλο, κ. Ελευθέριο Απολωννάτο, που επισκέφθηκε την Κεφαλονιά, προκειμένου να προσφέρει τα 100 παπλώματα που έστειλε ο Δήμος για να βοηθήσει τους σεισμόπληκτους κατοίκους του νησιού. Επίσης προσφέρθηκαν 5 κούτες γάλα ΕΒΑΠΟΡΕ, 8 κούτες υποσέντονα και 8 κούτες πάνες για ηλικιωμένους από το Σωματείο εργαζομένων του Δήμου μας και 56 κουβέρτες από τον Εμπορικό Σύλλογο Πετρούπολης. Η κοινωνική μας ευαισθησία δεν θα μπορούσε να μην αφυπνιστεί αμέσως, όταν οι κάτοικοι του νησιού βλέπουμε να μένουν αβοήθητοι εν μέσω χειμερινών καιρικών συνθηκών, με δυσοίωνες τις προοπτικές για γρήγορη ανακούφιση και λύση των προβλημάτων διαβίωσής τους. Ο Δήμος Πετρούπολης εύχεται γρήγορη αποκατάσταση της ομαλής ζωής στους κατοίκους του νησιού.
Ενημερωθείτε μέσω της Συνοπτικής Οικονομικής Κατάστασης, για τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2014, όπως αυτός επικυρώθηκε με το υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 6538/50204 από 20.12.14 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
Την Πέμπτη 12/12/2013 πραγματοποιήθηκε Δημοτικό Συμβούλιο με μοναδικό θέμα: Παιδεία. Στη συνεδρίαση παρευρέθηκαν και έλαβαν μέρος στη συζήτηση οι εκπαιδευτικοί φορείς της πόλης. Αν επιθυμείτε να δείτε την εισήγηση της αρμόδιας Αντιδημάρχου κ. Κανέλλη Ζ. παρακαλώ πατήστε εδώ
Μετά τη συνάντηση που πραγματοποίησε η Διοίκηση του Δήμου με τους εκπροσώπους των πολιτικών κομμάτων στη Βουλή στις 20 Νοεμβρίου 2013 , σχετικά με την υπεράσπιση του Δημόσιου και Δασικού χαρακτήρα του Ποικίλλου Όρους, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή, ζητώντας τους συναρμόδιους υπουργούς να απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα: 1. Τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία, ώστε να κατοχυρωθεί ο δασικός χαρακτήρας της επίδικης έκτασης των 79 στρεμμάτων και να μη μπορεί να οικοδομηθεί από τους αναγνωρισμένους, με την παραπάνω δικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου, ιδιοκτήτες.2. Τι μέτρα θα πάρει για να διασφαλισθεί ο δημόσιος και δασικός χαρακτήρας της μείζονος έκτασης Πεύκα Βέρδη.3. Προτίθεται η κυβέρνηση να απαγορεύσει κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα στο Ποικίλο Όρος, ώστε να μην αλλοιωθεί ο δασικός χαρακτήρας του; Το πλήρες κείμενο της ερώτησης μπορείτε να το δείτε ακολουθώντας τον σύνδεσμο. Πιστεύουμε ότι μετά την πίεση που ασκήσαμε στα πολιτικά κόμματα, τα συναρμόδια Υπουργεία πρέπει να πάρουν την πολιτική εκείνη απόφαση που να διασφαλίζει το Δημόσιο και Δασικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκτασης και ολόκληρου του Ποικίλου Όρους.
Με ιδιαίτερη χαρά, σας ανακοινώνουμε ότι με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική» η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, συνολικού κόστους € 499.866,11, τα οποία θα καλυφθούν στο ΣΥΝΟΛΟ τους από το Πρόγραμμα, χωρίς να επιβαρύνουν με ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ, τον προϋπολογισμό του Δήμου, δηλαδή τους δημότες μας. Τόσο η Διοίκηση του Δήμου όσο και η αρμόδια Διεύθυνση Προγραμματισμού, κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί το έργο αυτό, αναβαθμίζοντας την αίθουσα του Πνευματικού κέντρου με μια υπερσύγχρονη μηχανή προβολής (αφού η αίθουσα χρησιμοποιείται και ως χειμερινός δημοτικός κινηματογράφος) με το τελειότερο σύστημα ήχου και φωτισμού, για το καλύτερο ποιοτικό αποτέλεσμα του συνόλου των εκδηλώσεων που θα φιλοξενούνται εκεί καθώς και άλλο εξοπλισμό. Θεωρούμε ότι η καθυστέρηση που σημειώθηκε στην ανακατασκευή και αναβάθμιση του Πνευματικού Κέντρου και οφείλονταν στις διαδικασίες υποβολής του φακέλου για την ένταξη του έργου στο Πρόγραμμα, άξιζε τον κόπο, αφού σύντομα θα δημοπρατηθεί, ώστε να παραδοθεί στους κατοίκους της Πετρούπολης μια υπερσύγχρονη αίθουσα προβολών και εκδηλώσεων.Σας υπενθυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ έργο, έρχεται μετά από μια σειρά άλλων αντίστοιχων, όπως αυτό της χρηματοδότησης της λειτουργίας των δημοτικών σταθμών – για τρίτη χρονιά φέτος – καταργώντας πλήρως τα τροφεία για όλα τα παιδιά που φιλοξενούνται σε αυτούς, την ολοκλήρωση του 3ου – 6ου Δημοτικών σχολείων και λειτουργίας τους σε μια και μόνο βάρδια (πρωινή), την προσθήκη 4 αιθουσών στο 9ο Δημοτικό, και την κατασκευή του πρώτου ιδιόκτητου δημοτικού παιδικού σταθμού στο Ο.Τ 220 (οδός Αναπαύσεως).Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι αναμένεται σύντομα η ένταξη στο πρόγραμμα της ανάπλασης του καμινιού και της γύρω περιοχής, καθώς και του Δημοτικού Σταδίου στα πρώην νταμάρια της Αγ. Τριάδας. (Για να δείτε τη σχετική απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, πατήστε ΕΔΩ.)
Την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, ο Δήμαρχος κ. Θωμάς Κοτσαμπάς, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκος Μαλαθρίτης και ο π. Δήμαρχος κ. Στέφανος Βλάχος, είχαν διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους όλων των κομμάτων με θέμα την προάσπιση του δημόσιου και δασικού χαρακτήρα του Ποικίλου όρους.Οι προαναφερθείσες συναντήσεις έγιναν με τον Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας του Κ.Κ.Ε, Κ. Αχιλλέα Κανταρτζή, τους Βουλευτές Β Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ κα. Σοφία Σακοράφα, κ. Δημήτρη Στρατούλη και τον κ. Απόστολο Αλεξόπουλο, το Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας της Ν.Δ κ. Αθανάσιο Μπούρα, το Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ κ. Παναγιώτη Ρήγα, τη Βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ κα. Σταυρούλα Ξουλίδου, και το Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΔΗΜΑΡ κ. Ιωάννη Αμοιρίδη.Τόσο ο Δήμαρχος, όσο και οι κ.κ Βλάχος και Μαλαθρίτης μετέφεραν στους εκπρόσωπους των κομμάτων το σπουδαίο ρόλο που επιτελεί το Ποικίλο Όρος στην υγεία των κατοίκων της υποβαθμισμένης Δυτικής Αθήνας αφού βρίσκεται τόσο κοντά στη χωματερή της Φυλής και λειτουργεί ως φυσικός ηθμός για την προάσπιση της υγείας των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Εξήραν επίσης τη μεγάλη συμβολή του Ποικίλου στην προστασία από έντονα καιρικά φαινόμενα (βροχές κ.α) καθώς και στη μείωση της θερμοκρασίας σε περιόδους καύσωνα. Οι τρεις άντρες, έκαναν σαφές ότι ο Δήμος θα συνεχίσει σε όλους τους τόνους και με όλα τα μέσα την υπεράσπιση του Ποικίλου από κάθε λογής διεκδικητές ή καταπατητές, κάτι που έκαναν όλες οι Διοικήσεις από τη μεταπολίτευση και μετά, τονίζοντας ότι η λύση που θα δοθεί πρέπει να είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.Κατατέθηκαν σε όλα τα κόμματα, ένα σύντομο ιστορικό καθώς και πλήρης φάκελος με όλες τις πρωτοβουλίες και τους αγώνες όλων των Διοικήσεων έως σήμερα για την υπεράσπιση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ και ΔΑΣΙΚΟΥ χαρακτήρα του Ποικίλου Όρους και ζητήθηκε από όλα τα κόμματα να φέρουν το θέμα προς συζήτηση, στην ολομέλεια της Βουλής .
Για να δείτε την Απόφαση του Δημάρχου για τον ορισμό των Εντεταλμένων Συμβούλων και τη μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων αυτών, πατήστε ΕΔΩ.
Για να δείτε την απόφαση του Δημάρχου που ορίζει τους Αντιδημάρχους και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων αυτών, πατήστε ΕΔΩ.
Με την απόφαση 860/2013, ο Δήμαρχος Πετρούπολης Θωμάς Κοτσαμπάς ορίζει Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας και Αντιδήμαρχο, κ. Φιλίππου Αθανάσιο. Η θητεία του ορίζεται έως την 31.08.2014.
Την Τετάρτη 09 Οκτωβρίου, ο Δήμαρχος κ. Θωμάς Κοτσαμπάς συναντήθηκε με στελέχη της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Σκοπός της συνάντησης αυτής, μεταξύ άλλων, ήταν η ολοκλήρωση των εργασιών του Δημοτικού Σταδίου, το οποίο βρίσκεται στο παλιό νταμάρι της Αγίας Τριάδας, προκειμένου να αποδοθεί στους δημότες – στα παιδιά της Πετρούπολης.Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα, αντηλλάγησαν απόψεις και προτάθηκαν λύσεις που μπορεί να εφαρμοστούν ακόμη και σε αυτό το θλιβερό οικονομικά τοπίο.Το επόμενο στάδιο επαφών αφορά σε συνάντηση του Δημάρχου με τον Υπουργό Πολιτισμού – Αθλητισμού, προκειμένου να προωθηθούν οι ενέργειες εκείνες που σε εύλογο χρονικό διάστημα θα θέσουν το έργο αυτό στη διάθεση των κατοίκων της Πετρούπολης.
Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου, ο Δήμαρχος κ. Θωμάς Κοτσαμπάς και ο πρώην Δήμαρχος κ. Στέφανος Βλάχος συναντήθηκαν με το Διευθυντή του γραφείου του Υπουργού Υγείας, προκειμένου να συζητήσουν για το φημολογούμενο κλείσιμο των Μονάδων Φροντίδας Υγείας του ΕΟΠΥΥ, και ειδικά για τη Μονάδα της Πετρούπολης (ιατρεία π. ΙΚΑ).Αφού εξέθεσαν τη μεγάλη αναγκαιότητα λειτουργίας της Μονάδας αυτής για το λαό της Πετρούπολης, υπενθύμισαν ότι το κτίριο που στεγάζονται τα ιατρεία είναι ιδιόκτητο και χτισμένο σε έκταση που ο Δήμος μας είχε παραχωρήσει για το σκοπό αυτό. Εξήραν τη σπουδαιότητα της ύπαρξης Δημόσιας και Δωρεάν υγείας, με δεδομένη και την άσχημη οικονομική πραγματικότητα και ζήτησαν την επάνδρωση των ιατρείων με όλες τις ειδικότητες που προβλέπονται. Επίσης, ζήτησαν και τη λειτουργία των εργαστηρίων.Οι δύο άντρες, έλαβαν τη διαβεβαίωση ότι η μονάδα φροντίδας υγείας του ΕΟΠΥΥ στην Πετρούπολη δεν πρόκειται να διακόψει τη λειτουργία της.Παρόλα αυτά, όπως τόνισε ο Δήμαρχος κ. Κοτσαμπάς, πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε σε επαγρύπνηση για τη συνέχιση της λειτουργίας της μονάδας στην Πετρούπολη αλλά και σε όλη τη χώρα και να αγωνιζόμαστε συνεχώς για την προάσπιση του Δημόσιου και Δωρεάν χαρακτήρα της Υγείας.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Πετρούπολης καταδικάζει την εν ψυχρώ δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι από τη φασιστική ναζιστική συμμορία της Χρυσής Αυγής. Οι επιθέσεις εναντίον μεταναστών, η δολοφονική απόπειρα εναντίον συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ, μελών του ΚΚΕ στο Πέραμα, η στυγνή δολοφονία του αντιφασίστα Π. Φύσσα επιβεβαιώνουν την εγκληματική δράση της Χ.Α. που έχει στόχο να τρομοκρατήσει όποιον σηκώνει κεφάλι, όποιον παλεύει για τα δικαιώματά του. Επιβεβαιώνεται με τον πιο τραγικό τρόπο, ο ρόλος που καλείται να παίξει σήμερα αυτή η ναζιστική συμμορία και είναι η υπεράσπιση των μεγαλοεργολάβων, των εφοπλιστών, του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος, που θέλει τους εργαζόμενους σκλάβους με μισθούς πείνας και χωρίς δικαιώματα. Είναι τσιράκια του συστήματος, εχθροί του λαού, εχθροί κάθε λαϊκής διεκδίκησης.Απέναντι στις λαϊκές διεκδικήσεις υψώνουν δολοφονικά όπλα και αντιδραστικές θεωρίες. Καλούμε το λαό της Πετρούπολης, τα σωματεία, τους μαζικούς φορείς, τη νεολαία, τους μαθητές να απομονώσουν τους θρασύδειλους δολοφόνους, να προστατεύσουν το λαό από το ναζιστικό δηλητήριο και τη δράση τους. Έξω οι φασίστες από τα σχολεία, τις σχολές, τους χώρους δουλειάς και τις γειτονιές.
