Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της ανακοίνωσης ΣΜΕ 4/2014, για την σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου. Δείτε τα αποτελέσματα.
Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της ανακοίνωσης ΣΜΕ 4/2014, για την σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου. Δείτε τα αποτελέσματα.
Ο Δήμος Πετρούπολης, στα πλαίσια της αλληλεγγύης, αλλά και της συνεχούς και μεθοδευμένης προσπάθειάς του για παροχή βοήθειας σε συνανθρώπους μας, οι οποίοι βρίσκονται σε ανάγκη, συνεργάστηκε με τον Οργανισμό Λαϊκών Αγορών και διένειμε γεωργικά προϊόντα στους συμπολίτες μας, οι οποίοι χρειάζονται την αμέριστη συμπαράστασή μας.
Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ των αντιδημάρχων Κανέλλη Ζαχαρούλας (Κοινωνικής Πολιτικής & Παιδείας) και Φιλίππου Θανάση (Τεχνικών & Διοικητικών Υπηρεσιών), με τον Γενικό Διευθυντή Έργων & Εφαρμογής Νέων Τεχνολογιών του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ) κ. Θεοτοκάτο Λ., τον Διευθυντή Εξοπλισμού Σχολείων κ. Φιλιππάκο Δ., και τον Αθανασόπουλο Ανδρέα (Μέλος Δ.Σ. ΟΣΚ).Η συζήτηση κυμάνθηκε γύρω από την κατασκευή σχολικών κτιρίων, αλλά και τις διορθωτικές παρεμβάσεις σε όσα από αυτά χρήζουν ανακαίνισης ή επισκευών στον Δήμο Πετρούπολης. Επίσης έγινε ενημέρωση για την πορεία των ήδη δρομολογημένων εργασιών, καθώς και για την ένταξη του Δήμου σε νέες μελέτες/προγραμματικές συμβάσεις. Ειδικότερα, τέθηκαν τα εξής θέματα:
Η Περιφέρεια Αττικής έχει προχωρήσει στο πρόγραμμα «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους», το οποίο απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και τα νοικοκυριά, στα οποία έχει γίνει διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος. Μέσω του προγράμματος αυτού παρέχονται συγκεκριμένες διευκολύνσεις (ρύθμιση της οφειλής, κάλυψη δαπάνης επανασύνδεσης μέσω πληρωμής της πρώτης δόσης κ.ά.), έτσι ώστε κανένας πολίτης να μη στερείται του βασικού αυτού κοινωνικού αγαθού.Η Περιφέρεια Αττικής είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος φορέας για την αποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, καθώς και για την διαδικασία της περαιτέρω εξέτασης και αντίστοιχα ένταξής τους, εφόσον πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις και προσκομισθούν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.Για πληροφορίες σχετικά με τις αρχές του προγράμματος, καθώς για τον τρόπο ένταξης στο πρόγραμμα (δικαιολογητικά και αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας) πατήστε εδώ.
Aυτή την περίοδο ξεδιπλώνεται σε όλες τις περιφέρειες της χώρας ένα ακόμη επιχειρησιακό πρόγραμμα με το όνομα «Επισιτιστική και Βασική υλική συνδρομή προς Απόρους» διάρκειας 2015-2020 και χρηματοδότηση του Ταμείου Ευρωπαϊκής βοήθειας , όπως αυτό έχει εξαγγελθεί από την προηγούμενη Συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Το πρόγραμμα ύψους 330,6 εκ ευρώ απευθύνεται όπως εξαγγέλλεται σε 62 χιλιάδες νοικοκυριά που διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχιας, αφού σαν πλαίσιο προσδιορισμού των ωφελουμένων νοικοκυριών ορίζεται το ευρύτερο πλαίσιο του λεγόμενου Εγγυημένου Κοινωνικού Εισοδήματος . Όριο που επιβεβαιώνει ότι ένα ακόμη Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, έρχεται να συνδράμει στην συντήρηση της ανέχειας για το λαϊκό νοικοκυριό και δεν δίνει λύση και διέξοδο στις οξυμμένες λαϊκές ανάγκες. Είναι πρόκληση για το λαό και τις ανάγκες του ,σε μια εποχή που η επιστήμη και η τεχνική ειναι στο απόγειο τους, που ο πλανήτης μπορεί να θρέψει πολλαπλάσιο από τον πληθυσμό του και αναδείχνονται όλες οι δυνατότητες ο εργαζόμενος λαός να έχει δουλειά και δικαιώματα, το κεφαλαιοκρατικό σύστημα και οι θεσμοί του, σε εθνικό και Ευρωενωσιακό επιπεδο, να του δείχνουν στον 21ο αιωνα σαν διέξοδο , την συντήρηση της ένδειας και την διεύρυνση των σισιτίων. Το πρόγραμμα όπως δηλώνεται έχει κατεύθυνση την παροχή υλικής Βοήθειας σε τρόφιμα και Παιδικά-Σχολικά Είδη -Είδη καθαρισμού – προσωπικής υγιεινής & ρουχισμό και θα υλοποιηθεί με την σύμπραξη των λεγόμενων «τοπικών Κοινωνικών Εταίρων»! Συμπεριλαμβάνονται δηλαδή στην υλοποίηση του και κάτω από την ίδια ομπρέλα Περιφέρειες, Δήμοι, ΝΠΔΔ και Κοινωφελείς τους επιχειρήσεις, Εκκλησία, ιδιώτες και καταναλωτικές οργανώσεις, ΜΚΟ και άτυπα κοινωνικά δίκτυα!
Μέχρι τον Απρίλιο συνεχίζεται σε συνεργασία με τους δήμους του ΕΔΔΥΠΠΥ και νοσοκομεία μέλη του ΕΔΝΥΠΥ το πρόγραμμα του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής αποκλειστικά για ανασφάλιστους και ανέργους της περιφέρειας Αττικής. Αν είστε ανασφάλιστος/-η ή άνεργος/-η, ηλικίας 25-65 ετών, επωφεληθείτε για να κάνετε δωρεάν προληπτικό έλεγχο για σακχαρώδη διαβήτη, καρδιαγγειακά νοσήματα και τους καρκίνους παχέος εντέρου, μαστού και τραχήλου της μήτρας στα συνεργαζόμενα νοσοκομεία του Δικτύου, έπειτα από ραντεβού. Μαζί με τα αποτελέσματα θα λάβετε έκθεση υγείας με τις απαραίτητες οδηγίες και συμβουλές. Για αυτό το διάστημα, τα συνεργαζόμενα νοσοκομεία είναι τα: • Γ. Ν. Α. «Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ» • Γ. Ν. Α. ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ • ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟ Γ. Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ-ΠΑΤΗΣΙΩΝ • Γ. Ν. Α. ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ • Γ. Ν. Ν. Θ. «Η ΣΩΤΗΡΙΑ» • Γ. Ν. ΠΕΙΡΑΙΑ «ΤΖΑΝΕΙΟ» • Γ. Ν. ΑΣΚΛΗΠΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ • Γ. Ν. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ» • Γ.Ν.Α. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ • Π.Γ.Ν. «ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» Για ραντεβού και για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλέφωνο επικοινωνίας του ΙΚΠΙ: 210 7222727 – 723, ώρες 9πμ-5μμ και επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος.Επίσης, δείτε τη σελίδα μας “Πρόληψη για όλους” στο Facebook.
Την Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Πετρούπολης κ. Σίμου Βαγγέλη, με τον πρόεδρο του Δ.Σ. και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Χρήστο Τσίτουρα. Η νέα αυτή συνάντηση πραγματοποιήθηκε, προκειμένου να συζητηθεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την τροποποίηση της γραμμής 2 (κόκκινη γραμμή: Ανθούπολη-Ελληνικό, κατά μήκος της Θηβών) και για την κατασκευή ενός εκ των σταθμών της εντός των χωρικών πλαισίων της Πετρούπολης, ως άμεσο και γειτνιάζον έργο και μελλοντικά για την επέκταση της γραμμής Γ4, από το Άλσος Βεΐκου προς τα Δυτικά προάστια, με στάση στο πάρκο Τρίτση και με τερματικό σταθμό την πόλη μας. Ο Δήμαρχος τόνισε για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα εφαρμογής του έργου, προκειμένου να υπάρξει αμεσότερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μας, στα πλαίσια της επαρκέστερης συγκοινωνιακής κάλυψης των αναγκών τους.
Την Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Πετρούπολης κ. Σίμου Βαγγέλη, του Προέδρου του Δ.Σ. και Δ/ντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ κ. Δημητριάδη Γρηγόρη, καθώς και του Δ/ντή Συγκ/κού Σχεδ/μού και Ανάπτυξης κ. Δ. Αποστολίδη. Μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν η αλλαγή δρομολογίων, έτσι ώστε να υπάρξει επιπλέον ανταπόκριση με τον σταθμό μετρό της Ανθούπολης, η συχνότητά τους όπου κρίνεται απαραίτητο να αυξηθεί, καθώς και η τοποθέτηση νέων στάσεων και η ένταξη τηλεματικής σε αυτές. Οι προτάσεις τέθηκαν στα πλαίσια της βελτίωσης των συγκοινωνιών στην πόλη μας, μέσω της αύξησης των παρεχομένων υπηρεσιών και της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών στις αστικές συγκοινωνίες, προς όφελος του επιβατικού κοινού του δήμου μας.
Από την ΔΕΥΤΕΡΑ 15/12/2014, η λεωφορειακή γραμμή 747 (ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ), ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ και ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό METΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Ιλίου-Κύπρου-Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 747 (ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία – Τέρμα το διαμορφωμένο χώρο στο προαύλιο του θεάτρου Πέτρας. Στην περίπτωση που επιθυμείτε πρόσθετες πληροφορίες παρακαλούμε να απευθύνεστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΟΑΣΑ ή στο τηλεφωνικό του κέντρο 11185.
Διαβάστε το πλήρες κείμενο της παρέμβασης των Δημάρχων της Λαϊκής Συσπείρωσης, στη Συνεδρίαση της ΚΕΔΕ με τα Προεδρεία των Περιφερειακών Ενώσεων των Δήμων (ΠΕΔ) της χώρας.
Στις 26/11 είχαμε εκδώσει Δελτίου Τύπου σχετικά με την επαναλειτουργία των ιατρείων του ΠΕΔΥ , ύστερα από τις ενέργειες του Δήμου και του Δημάρχου Βαγγέλη Σίμου με παράγοντες του ΠΕΔΥ και του Υπουργείου Υγείας. Στο Δελτίο Τύπου είχαμε αναφέρει και τις ειδικότητες των ιατρών, και μάλιστα είχαμε τονίσει πως σε καμία περίπτωση οι ειδικότητες αυτές δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των δημοτών. Σε συνέχεια, λοιπόν, του προηγούμενου Δελτίου Τύπου, σας ανακοινώνουμε την μετακίνηση Εργοθεραπεύτριας στις μονάδες του ΠΕΔΥ, κας Τσαούση Ευθυμίας, για τις μέρες Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή. Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
Την Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2014, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου Πετρούπολης κ. Σίμου Βαγγέλη και του Προέδρου του Δ.Σ. Πετρούπολης κ. Κοτσαμπά Θωμά, με τον Πρόεδρο Δ.Σ. της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. κ. Κωνσταντίνο Ασκούνη. Ο Δήμος Πετρούπολης έχει ήδη ενταχθεί σε δράσεις/επιχορηγήσεις του ΕΠ «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007 – 2013», για τα οποία είναι καθ’ ύλη αρμόδια η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης. Εν όψει, λοιπόν, της νέας προγραμματικής περιόδου 2014-2020, συζητήθηκαν οι δυνατότητες υπαγωγής του Δήμου, ως δυνητικού δικαιούχου, σε επιπρόσθετες κατηγορίες δράσεων, μέσω του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης, στα πλαίσια των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Ε.Σ.Π.Α.
Ενημερωθείτε για τον ψηφισθέντα προϋπολογισμό έτους 2015 του Δήμου, μέσω της εισήγησης της Διοίκησης κατά την συζήτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την συνοπτική κατάσταση εσόδων – εξόδων του.
Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής συνάντηση του Δημάρχου Πετρούπολης κ. Σίμου Ευάγγελου και του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θωμά Κοτσαμπά με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Τράπεζας Γης κ. Θεοδόση Ψυχογιό. Η συζήτηση-ενημέρωση κυμάνθηκε, κυρίως, γύρω από την απένταξη από το σχέδιο πόλης εκτάσεων, οι οποίες βρίσκονται στην περιοχή της Αγίας Τριάδας και είναι χαρακτηρισμένες ως δασικές. Ακολούθησε συνάντηση με τον κ. Λιόγκα Βασίλη και την κα Ορφανάκη, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την διαχείριση αποβλήτων, την ανακύκλωση και γενικά την εφαρμογή προγραμμάτων στον τομέα αυτό, τα οποία χειρίζεται το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Την ίδια ημέρα ο Δημάρχος Πετρούπολης κ. Σίμος Ευάγγελος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θωμάς Κοτσαμπάς συναντήθηκαν και με τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού (στον τομέα Αθλητισμού) κ. Ανδριανό Ιωάννη, με τον οποίο συζήτησαν για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την απεμπλοκή του ζητήματος του εθνικού σταδίου στο χώρο των Γηπέδων του Αγ. Γρηγορίου.
Την Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014, με πρωτοβουλία του Δήμου Πετρούπολης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ της Δημοτικής Αρχής και των συλλόγων, φορέων και σωματείων, που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας. Σκοπός της συνάντησης ήταν, με μεθοδευμένη προσπάθεια και συντονισμένες ενέργειες από όλες τις πλευρές, να επιτευχθεί καλύτερη οργάνωση της Αποθήκης Τροφίμων και του Φαρμακείου Αλληλεγγύης. Κάτι τέτοιο θα εξασφαλίσει, ακολούθως, την επαρκέστερη κάλυψη των αναγκών των συμπολιτών μας, οι οποίοι στερούνται βασικές λειτουργίες διαβίωσης. Διαβάστε το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης.
