Ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία η πρώτη φάση της “Αθλητικής Άνοιξης 2015” από τις 30/3 μέχρι τις 5/4, με την συμμετοχή να ξεπερνά τους 1.000 μαθητές.Η πρώτη φάση περιλάμβανε φιλικά παιχνίδια μεταξύ των Δημοτικών Σχολείων και των Γυμνασίων της Πετρούπολης. Συγκεκριμένα, τα Δημοτικά σχολεία που συμμετείχαν ήταν τα 2ο, 3ο, 4ο, 5ο, 6ο, 7ο, 8ο, 9ο, 12ο και τα Γυμνάσια που συμμετείχαν ήταν τα 1ο, 2ο, 3ο, 5ο, 6ο.Η “Αθλητική Άνοιξη 2015” ξεκίνησε με το άθλημα της Καλαθοσφαίρισης (την Δευτέρα 30/3 και την Τρίτη 31/3), ως συνέχεια της σεμιναριακής επίδειξης μπάσκετ από τον καταξιωμένο Ομοσπονδιακό προπονητή κ. Κώστα Μίσσα. Οι συμμετοχές των μαθητών (αγοριών και κοριτσιών) ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, ενώ η ολοκλήρωση των αγώνων θα πραγματοποιηθεί στην 2η και τελική φάση, μετά το Πάσχα.




