Ράμπες και χώροι υγιεινής για την πρόσβαση και εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε 20 σχολεία του Δήμου Πετρούπολης

 

Ράμπες και χώρους προσωπικής υγιεινής για μαθητές με κινητικά προβλήματα, πρόκειται να κατασκευάσει το προσεχές διάστημα ο Δήμος Πετρούπολης σε 20 σχολικές μονάδες, με χρηματοδότηση που εγκρίθηκε από το Πρόγραμμα Φιλόδημος II του Υπουργείου Εσωτερικών.
Συγκεκριμένα, δημοπρατήθηκε το έργο για την “Κατασκευή ραμπών & χώρων υγιεινής για την πρόσβαση κ εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε σχολικές μονάδες του Δήμου Πετρούπολης”, συνολικού προϋπολογισμού 126.650,00 €.
Κύριος στόχος, είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας των μαθητών με τη διασφάλιση της ανεμπόδιστης κυκλοφορίας τους, ιδιαίτερα για τα άτομα μειωμένης κινητικότητας.
Στη μελέτη, που εκπονήθηκε από την Τεχνική υπηρεσία του Δήμου, περιλαμβάνονται οι απαιτούμενες οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες για την κατασκευή νέων κεκλιμένων ραμπών ΑμεΑ και την κατασκευή WC ΑμεΑ, είτε με την δημιουργία νέων χώρων υγιεινής, είτε με την ανακατασκευή των υπαρχόντων.
Ακολουθεί ο κατάλογος των σχολείων (προέκυψε μετά από συλλογή και εξέταση αιτημάτων), στα οποία θα κατασκευαστούν ράμπες ή και τουαλέτες ΑμεΑ:
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
4ο Νηπιαγωγείο, 5ο Νηπιαγωγείο, 11ο Νηπιαγωγείο, 1ο Δημοτικό, 2ο Δημοτικό, 3ο Δημοτικό, 5ο Δημοτικό, 7ο Δημοτικό, 10ο Δημοτικό, 12ο Δημοτικό
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1ο Γυμνάσιο, 2ο Γυμνάσιο, 4ο Γυμνάσιο, 5ο Γυμνάσιο, 6ο Γυμνάσιο, 1ο Λύκειο, 3ο Λύκειο, 4ο Λύκειο, 5ο Λύκειο – 1ο ΕΠΑΛ
Όπως αναφέρει με ανακοίνωσή του ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης Σκαλιστήρας
“Ο σεβασμός στις ανάγκες των ατόμων με κινητικές δυσκολίες αποτελεί πρωτεύον στοιχείο του πολιτισμού μιας σύγχρονης κοινωνίας. Ο Δήμος μας, επιδεικνύοντας τον απαραίτητο σεβασμό προς τους πολίτες και μαθητές με κινητικά προβλήματα, θα πραγματοποιήσει παρεμβάσεις σε 20 σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων, με σκοπό τη βελτίωση των υποδομών τους και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Η κίνηση αυτή εκτός από πρακτική έχει και συμβολική αξία, καθώς ένα σχολείο προσβάσιμο από όλους παρέχει ισότητα ευκαιριών κι ένταξης σε ένα κοινωνικό σύνολο και προωθεί την συνύπαρξη, την αποδοχή και την ενσωμάτωση της διαφορετικότητας στην καθημερινότητά μας”.