
Ο Δήμος Πετρούπολης, με ιδιαίτερη χαρά, ανακοινώνει πως άρχισε σήμερα (22/6) η υλοποίηση του νέου προγράμματος του, «Νηπιακοί Καλοκαιρινοί Παιδότοποι». Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο, 40 νήπια της πόλης μας έχουν την ευκαιρία να απασχοληθούν δημιουργικά, υπό την επίβλεψη πτυχιούχων νηπιαγωγών.
Οι «Νηπιακοί Καλοκαιρινοί Παιδότοποι» έρχονται να προστεθούν στα ήδη πετυχημένα προγράμματα, «Αθλητικό Camp» και «Καλοκαιρινοί Παιδότοποι», επιβεβαιώνοντας στην πράξη ότι για τη Διοίκηση του Δήμου τα παιδιά και οι οικογένειές τους αποτελούν προτεραιότητα.

Σε δήλωσή της η Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής, Ρούλα Κανέλλη, ανέφερε: «Ο Δήμος Πετρούπολης, μέσω της Κοινωνικής Υπηρεσίας του, υλοποιεί φέτος, για πρώτη φορά μια καινοτόμο κοινωνική δράση: τη λειτουργία θερινών παιδότοπων για νήπια, σχεδιασμένη αποκλειστικά για την υποστήριξη των εργαζόμενων γονέων και των παιδιών τους. Το πρόγραμμα προσφέρει οκτάωρη ημερήσια δημιουργική απασχόληση διάρκειας 4 εβδομάδων, εντελώς δωρεάν!

Η σύγχρονη καθημερινότητα των εργαζόμενων γονέων είναι ιδιαίτερα απαιτητική, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που οι γονείς προβληματίζονται για το πώς θα απασχοληθούν τα παιδιά τους, κατά τη διάρκεια της απουσίας τους από το σπίτι, λόγω της εργασίας τους.
Οι μικροί μας φίλοι έχουν την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθούν, να παίξουν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους υπό την καθοδήγηση του έμπειρου επιστημονικού προσωπικού μας.

Με την πεποίθηση ότι και αυτό το πρόγραμμα θα στεφθεί με επιτυχία, δεσμευόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις και αυτή η κοινωνική παροχή να γίνει θεσμός».

