Ο Δήμαρχος Πετρούπολης Βαγγέλης Σίμος, συναντήθηκε σήμερα (13/12) με τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Γιάννη Κεφαλογιάννη, για να συζητήσουν την παραχώρηση χρήσης μιας έκτασης 6 στρεμμάτων με σκοπό τη δημιουργία σύγχρονου καταφυγίου αδέσποτων ζώων.
Ο Δήμαρχος Πετρούπολης Βαγγέλης Σίμος, συναντήθηκε σήμερα (13/12) με τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Γιάννη Κεφαλογιάννη, για να συζητήσουν την παραχώρηση χρήσης μιας έκτασης 6 στρεμμάτων με σκοπό τη δημιουργία σύγχρονου καταφυγίου αδέσποτων ζώων.
Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου και του 6ου Νηπιαγωγείου και οι γονείς του 2ου & 12ου Νηπιαγωγείου Πετρούπολης δηλώνουν κατηγορηματικά αντίθετοι στη συγχώνευση των σχολείων τους. Μας καλούν να δηλώσουμε τη συμπαράστασή μας στο δίκαιο αίτημά τους, υπογράφοντας το ψήφισμά τους το οποίο αναφέρει: «Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου και του 6ου Νηπιαγωγείου και οι γονείς του 2ου & 12ου Νηπιαγωγείου Πετρούπολης δηλώνουν κατηγορηματικά ΟΧΙ στη συγχώνευση των σχολείων μας. Δεν θα επιτρέψουμε καμία περικοπή στο μέλλον των παιδιών μας! Δεν θα στοιβάζουμε τα δικά μας παιδιά σε πολυάριθμες τάξεις που θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στις γνώσεις, στο επίπεδο διαβίωσης τους, στην κοινωνικοποίηση τους, την ψυχική τους υγεία και στην καθημερινότητα τους! Κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει! ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟN ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ! Τα παιδιά μας και οι ανάγκες τους, δεν επιτρέπουμε να λογίζονται ως κόστος στις εκάστοτε κυβερνήσεις! Για εμάς, αν πραγματικά επιθυμούν να κάνουν ουσιαστικές αλλαγές στη δομή των σχολείων, τότε θα πρέπει : · Να αυξήσουν την χρηματοδότηση και ταυτόχρονα να προσλάβουν μόνιμο προσωπικό καθώς οι ανάγκες είναι πάγιες και διαρκείς στην εκπαίδευση. · Να προσλάβουν περισσότερους εκπαιδευτικούς για παράλληλη στήριξη έτσι ώστε το κάθε παιδί να έχει την αποκλειστική φροντίδα που χρειάζεται. · Να έχει κάθε σχολείο υποχρεωτικά νοσηλευτή. · Να υπάρχει ψυχολόγος σε κάθε σχολείο. Καλούμε όλους τους γονείς της πόλης μας, μαζί με τη Δημοτική Αρχή και ολόκληρο το Δημοτικό Συμβούλιο, την Ένωση Γονέων, τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών, τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και κάθε πολίτη του Δήμου μας να σταθεί στο πλευρό μας και να δυναμώσει τον αγώνα μας! Αυτός ο αγώνας μας αφορά ΟΛΟΥΣ! Συλλέγουμε υπογραφές για να δείξουμε ότι δεν θα δεχθούμε ακόμα μια περαιτέρω υποβάθμιση στην πόλη μας! Σας θέλουμε ΟΛΟΥΣ στο πλευρό μας! Αυτόν τον αγώνα θα τον κερδίσουμε ΜΑΖΙ!». Μπορείτε να υπογράψετε το ψήφισμα, ΕΔΩ.
Η αταλάντευτη και ανυποχώρητη στάση εκπροσώπων της Δημοτικής Αρχής, σωματείων, φορέων και κατοίκων απέτρεψε μια ακόμα απόπειρα έξωσης ηλικιωμένων στην Πετρούπολη. Σε μια επίδειξη… «πνεύματος αγάπης και ανθρωπιάς» λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, δικαστικός επιμελητής επιχείρησε να πετάξει έξω από το σπίτι του, στην οδό Αλαμάνας, ηλικιωμένο ζευγάρι. «Φορώντας» -εκτός από την τραγιάσκα του- περισσή ειρωνεία, προκλητικότητα και απανθρωπιά, την ημέρα που είναι αφιερωμένη στα ΑμεΑ, δήλωσε αδιάφορος για το γεγονός ότι απέναντί του είχε μια γυναίκα κατάκοιτη… Είχε, μάλιστα, φροντίσει -καλυπτόμενος από σχετική πρόβλεψη του νόμου- να καλέσει ασθενοφόρο για να βγάλουν με τη βία έξω από το σπίτι της την ηλικιωμένη… Ήταν τέτοια η πρεμούρα του που αρχικά έστειλε τον κλειδαρά και άνοιξε διπλανό σπίτι, προκαλώντας τρόμο στην ιδιοκτήτριά του… Από τη στιγμή που ενημερώθηκαν για τη νέα απόπειρα έξωσης, στο σπίτι της οδού Αλαμάνας βρέθηκαν ο Δήμαρχος Βαγγέλης Σίμος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκος Μαλαθρίτης, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας Γιάννης Κουγέας, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γιώργος Τσιακίλος, και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Μανώλης Ραγκούσης, Βαγγέλης Νικολιάς, Βασίλης Βασιλόπουλος, εκπρόσωποι σωματείων, φορέων και κάτοικοι. Στις απειλές και στις προσπάθειες εκφοβισμού από τον δικαστικό επιμελητή αντέταξαν αποφασιστικότητα, του κατέστησαν ξεκάθαρο ότι δεν θα επιτρέψουν να ολοκληρώσει το απάνθρωπο έργο του, τον ανάγκασαν να φύγει και μια ακόμα προσπάθεια αρπαγής πρώτης κατοικίας αποτράπηκε. Όπως επισήμανε ο Δήμαρχος, ενημερώνοντας τους συγκεντρωμένους, «η παρέμβαση είχε αποτέλεσμα και επιβεβαίωσε στην πράξη πως ο λαός μπορεί να υπερασπιστεί τα σπίτια του λαού. Έγινε ξεκάθαρο σε όλους ότι δεν θα επιτρέψουμε να πεταχτούν στον δρόμο συνδημότες μας. Ήμασταν, είμαστε και θα παραμείνουμε απέναντι σε αυτούς που νομοθετούν για να ξεσπιτώνονται άνθρωποι του μόχθου και σε αυτούς που εκμεταλλεύονται τέτοιους νόμους για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Θα μας βρίσκουν κάθε φορά μπροστά τους όσοι επιχειρούν να αρπάξουν τα σπίτια βιοπαλαιστών, να κερδοσκοπήσουν από την ανέχεια και τα αδιέξοδα που έχουν δημιουργήσει και συντηρούν, για τις λαϊκές οικογένειες, οι ανάλγητες πολιτικές των κυβερνήσεων διαχρονικά».
Πραγματοποιήθηκε σήμερα (3/12) η προγραμματισμένη συνάντηση αντιπροσωπείας του Δήμου, γονέων και εκπαιδευτικών με τον αναπληρωτή Διευθυντή στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας Αν. Αθανασόπουλο, και η επίδοση της αρνητικής απόφασης/γνωμοδότησης του Δημοτικού Συμβουλίου στην πρόταση συγχώνευσης του 2ου με το 12ο και του 6ου με το 7ο Νηπιαγωγείο Πετρούπολης. Παραβρέθηκαν η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Κατερίνα Τσεπέρκα, η Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών Ξένια Γιώγου, ο επικεφαλής της «Ρ.Α.Κ. Πετρούπολης» και Δημοτικός Σύμβουλος Νίκος Σακούτης, ο εκλεγμένος με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» Δημοτικός Σύμβουλος Βασίλης Κοτσαμπάς, εκπρόσωποι της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Πετρούπολης, του Συλλόγου Γονέων του 7ου Νηπιαγωγείου, της Δ.Ο.Ε., του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δημ. Γληνός» και γονείς από το 7ο και 12ο Νηπιαγωγείο. Οι Αντιδήμαρχοι, μεταξύ άλλων, επισήμαναν πως η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο θεωρούν απόλυτα λανθασμένη την πρόταση. Στα οξυμένα προβλήματα με τα κενά, τα υπεράριθμα τμήματα κλπ. έρχεται και η αντιεκπαιδευτικού χαρακτήρα πρόταση, η οποία κινείται στην αντίθεση κατεύθυνση από τις ανάγκες των παιδιών και της πόλης. Η Πετρούπολη έχει ανάγκη την αύξηση, τόνισαν, και όχι τη μείωση των προσχολικών και σχολικών μονάδων. Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκαν οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων γονέων και εκπαιδευτικών, οι οποίοι δήλωσαν κατηγορηματικά αντίθετοι στην υλοποίηση της πρότασης συγχώνευσης. Το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει κλιμάκωση των παρεμβάσεων για να μην πραγματοποιηθεί καμιά συγχώνευση σε σχολεία της Πετρούπολης.
Με την υπ’ αριθμό 184/2024 πράξη του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε ο νέος «Κανονισμός Καθαριότητας και Διαχείρισης Απορριμμάτων Δήμου Πετρούπολης», ο οποίος θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2025. Με τον κανονισμό, ρυθμίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του Δήμου και των πολιτών, ώστε να διατηρούνται καθαροί οι κοινόχρηστοι χώροι, να διασφαλίζεται η δημόσια υγεία και να προστατευτεί το περιβάλλον. Η καθαριότητα της Πετρούπολης είναι ευθύνη όλων μας. Ο Δήμος, με όσους πόρους διαθέτει, εργάζεται καθημερινά για να γίνει ακόμα πιο καθαρή η πόλη μας, με συμπαραστάτες σε αυτήν την προσπάθεια τους εργαζόμενους. Ο στόχος, όμως, δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την καθοριστική συμβολή των κατοίκων της. Καθεμιά και καθένας από εμάς καλούμαστε να τηρήσουμε τον κανονισμό και να συμβάλλουμε ενεργά να γίνει η Πετρούπολη πιο καθαρή. Κανονισμός Καθαριότητας και Διαχείρισης Απορριμμάτων Δήμου Πετρούπολης 2024
Αντιπροσωπεία του Δήμου Πετρούπολης, γονείς και εκπαιδευτικοί θα πραγματοποιήσουν αύριο (3/12, 9:30) παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας (Μάκρης 3, Αιγάλεω) ενάντια στις προτάσεις της για συγχώνευση του 2ου με το 12ο και του 6ου με το 7ο Νηπιαγωγείο Πετρούπολης. Οι εκπρόσωποι του Δήμου μας θα παραδώσουν την απόφαση που έλαβε (27/11) το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας, με την οποία εκφράζεται η κατηγορηματική αντίθεσή του στις συγχωνεύσεις.
Ολοκληρώθηκε και το… δεύτερο ημίχρονο αναβάθμισης του φωτισμού στα γήπεδα της Αγ. Τριάδας. Περατώθηκαν και στο εναπομείναν, από την πρώτη παρέμβαση, τμήμα των εγκαταστάσεων οι εργασίες αντικατάστασης των παλιών προβολέων με νέα φωτιστικά σώματα LED. Το κόστος καλύφθηκε με χρήματα που εξασφάλισε ο Δήμος από τον Α.Σ.Δ.Α. Πλέον, αθλούμενοι και επισκέπτες απολαμβάνουν πολύ καλύτερη ποιότητα φωτισμού και ασφαλή χρήση των χώρων, ενώ σημαντική είναι και η εξοικονόμηση ενέργειας. Παράλληλα, για να βελτιωθεί η ασφάλεια, επιδιορθώθηκε η περίφραξη στα γήπεδα 5Χ5 και θα ακολουθήσουν κι άλλες παρεμβάσεις (παγκάκια κ.ά.).
Στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Πετρούπολης (Εθνικής Αντίστασης 61) θα πραγματοποιηθούν σήμερα (27/11) η 4η Ειδική Συνεδρίαση (18:00) και η 22η, για το 2024, Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (19:00). Αμφότερες μπορείτε να τις παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση, στους συνδέσμους που ακολουθούν: 4η Ειδική Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου, ΕΔΩ. Δείτε την ημερήσια διάταξη της 4ης Ειδικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου 22η Τακτική Συνεδρίαση Δ.Σ., ΕΔΩ. Δείτε την ημερήσια διάταξη της 22ης Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου
Ο Δήμαρχος Βαγγέλης Σίμος, παραχώρησε συνέντευξη στη δημοσιογράφο Κορίνα Τριανταφύλλου, για την εκπομπή: «Πολίτες και Αυτοδιοίκηση». Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο μείζον ζήτημα της χωματερής που επιβαρύνει την υγεία όχι μόνο των κατοίκων της Πετρούπολης αλλά ολόκληρης της Δυτικής Αττικής, την ανάγκη δημιουργίας Κέντρου Υγείας στην πόλη, την αντιπλημμυρική προστασία, την αποπεράτωση του Δημοτικού Σταδίου και τις διεκδικήσεις των επίδοξων καταπατητών στο Ποικίλο Όρος. Δείτε αναλυτικά τη συνέντευξη:
Με αφορμή τη σημερινή (25/11) Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας Κατά των Γυναικών και υπό τη βαριά σκιά των αλλεπάλληλων περιστατικών που φτάνουν ως τη γυναικοκτονία, η Δημοτική Αρχή Πετρούπολης εκφράζει την απερίφραστη, χωρίς ναι μεν αλλά, καταδίκη της σε κάθε μορφή βίας κατά των γυναικών. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα υπάρχει σχεδόν διπλασιασμός των περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας. Απαιτείται να κατανοήσουμε πως η βία δεν αφορά μόνο μια ατομική ανδρική συμπεριφορά αλλά εδράζεται στο κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εκδηλώνεται η συμπεριφορά αυτή, εκεί είναι η ρίζα του φαινομένου. Είναι τα ωράρια «λάστιχο», η δουλειά με ημερομηνία λήξης και χωρίς δικαιώματα, η έλλειψη προστασίας της υγείας και της μητρότητας, η ανεργία, η φτώχεια, η προσφυγιά. Αποτελεί μέγιστη υποκρισία να καταδικάζεται η βία κατά των γυναικών αλλά να «κλείνουμε τα μάτια» στη βία που υφίστανται οι γυναίκες στις χώρες που διεξάγεται πόλεμος. Η βία κατά των γυναικών δεν αντιμετωπίζεται με «πυροτεχνήματα» και επετειακές αναφορές. Χρειάζεται ολοκληρωμένο σχέδιο και κρατική χρηματοδότηση, δεν μπορεί να εναπόκειται στην επιχειρηματική δράση κάποιων Μ.Κ.Ο. Πρέπει να δημιουργηθεί επαρκές δίκτυο δημόσιων και δωρεάν κοινωνικών υπηρεσιών και υποδομών για την ολόπλευρη προστασία των γυναικών και των παιδιών από τη βία, στελεχωμένων με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων. Να στελεχωθούν τα σχολεία με το απαραίτητο επιστημονικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ.), που έγκαιρα θα εντοπίζουν και θα αντιμετωπίζουν τα φαινόμενα βίας και ενδοοικογενειακής βίας. Να καθιερωθούν σχετικά ενημερωτικά προγράμματα σε σχολεία και σχολές από επιστημονικούς και κρατικούς φορείς. Να εξασφαλίσει το κράτος στη γυναίκα-θύμα σταθερή εργασία, με σταθερό εισόδημα, δωρεάν κατοικία ή επίδομα ενοικίου. Στον 21ο αιώνα υπάρχουν όλες οι δυνατότητες κάθε γυναίκα να ζει χειραφετημένη οικονομικά, κοινωνικά, χωρίς να εξαρτάται από τον σύντροφο/σύζυγο, από το οικογενειακό περιβάλλον, χωρίς να εγκλωβίζεται σε παθογόνες, βίαιες διαπροσωπικές σχέσεις.
Την ερχόμενη Τετάρτη (27/11) στην ημερήσια διάταξη της 22ης Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Πετρούπολης (19:00) θα συζητηθεί και θα ληφθεί απόφαση επί της πρότασης του Υπουργείου Παιδείας, από το σχολικό έτος 2025-2026, να συγχωνευτούν το 2ο με το 12ο Νηπιαγωγείο και το 6ο με το 7ο Νηπιαγωγείο Πετρούπολης. Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Νίκος Μαλαθρίτης, καλεί τους γονείς/κηδεμόνες και κάθε ενδιαφερόμενο συμπολίτη μας να παραβρεθούν στη συνεδρίαση.
Εγκρίθηκε, στην 3η Ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (18/11), ο προϋπολογισμός του Δήμου Πετρούπολης. Στην εισαγωγική τοποθέτησή του ο Δήμαρχος, Βαγγέλης Σίμος, ανέφερε πως «η συζήτηση δεν γίνεται σε πολιτικό και οικονομικό κενό αλλά σε συνθήκες συνεχών μειώσεων στα λαϊκά εισοδήματα, με τα χρέη της κεντρικής κυβέρνησης προς τους δήμους να ξεπερνούν τα 40 δισ. ευρώ, να μη γίνεται κουβέντα για το πότε θα εξοφληθούν και με διαχρονικά επίσημη πολιτική την εξεύρεση πόρων με χαράτσωμα των δημοτών (ανταποδοτικότητα)». Ενδεικτικά ανέφερε ότι πριν από λίγες μέρες η τιμή χονδρικής του ρεύματος αυξήθηκε κατά 150%!… και οι τράπεζες στο πρώτο 9μηνο του 2024 παρουσίασαν αύξηση κερδών κατά 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ… Την ίδια στιγμή, οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να καλύψουν βασικές ανάγκες τους και βλέπουν το εισόδημά τους να εξανεμίζεται στο πρώτο 15θήμερο του μήνα. Υπό αυτές τις συνθήκες, η διοίκηση της «Λαϊκής Συσπείρωσης» αποφάσισε να μην υποταχθεί στα καλέσματα του Υπουργείου, όπως κάνουν εκατοντάδες Δήμοι, για αύξηση της ανταποδοτικότητας. «Αποφασίσαμε», τόνισε, «να μην αυξήσουμε τα οικιακά τέλη και τα τέλη που πληρώνουν οι εργαζόμενοι, οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, τα οποία είναι από τα χαμηλότερα στην Ελλάδα. Επιλέξαμε να αυξηθούν τα τέλη που πληρώνουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με κατάστημα άνω των 300 τ.μ., και να καθιερωθεί, για πρώτη φορά, εργοταξιακό τέλος που θα καταβάλλουν οι κατασκευαστές. Ήμασταν και παραμένουμε ένα στήριγμα για τη λαϊκή πλειοψηφία και στη φοροεπιδρομή που διαχρονικά υφίσταται, δεν θα γίνουμε ένας ακόμα… κόμπος στην οικονομική θηλιά που καθημερινά σφίγγουν στον λαιμό των εργαζομένων».
Ο Δήμαρχος Πετρούπολης Β. Σίμος, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ν. Μαλαθρίτη, τη Γραμματέα του σώματος Β. Πουλογιανοπούλου και τον Αντιδήμαρχο Παιδείας Γ. Τσιακίλο, επισκέφτηκε την Τρίτη (19/11) την έδρα της εταιρείας «doValue» και συναντήθηκε με στελέχη της. Αντικείμενο της συζήτησης ήταν οι απαράδεκτες προσπάθειες πλειστηριασμών αλλά και εξώσεων συμπολιτών μας από την πρώτη κατοικία τους. Εξετάστηκαν μία προς μία όλες οι περιπτώσεις. Ο Δήμαρχος και τα άλλα στελέχη της Διοίκησης, μεταξύ άλλων, τόνισαν ότι πρόκειται για περιπτώσεις ανθρώπων του μόχθου, ΑμεΑ, φτωχών ανθρώπων και όχι «στρατηγικών κακοπληρωτών», που κινδυνεύουν να χάσουν το σπίτι τους. Επισήμαναν ότι πρέπει τα στελέχη της εταιρείας να φροντίσουν, ώστε κάθε περίπτωση να διευθετηθεί με όρους που θα λαμβάνουν υπόψη την οικονομική κατάσταση των οφειλετών αλλά και θα τους επιτρέπει να διαβιούν με αξιοπρέπεια. Προσθέτοντας πως η Δημοτική Αρχή, τα σωματεία, οι φορείς, οι κάτοικοι της Πετρούπολης θα επαγρυπνούν και -όπως ήδη έκαναν- δεν θα επιτρέψουν την αρπαγή κανενός σπιτιού εργαζόμενου. Μαζί με τη Δημοτική Αρχή, στην έδρα της «doValue», παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Πετρούπολης, τον Σύλλογο Δημοκρατικών Γυναικών, το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Αγ. Αναργύρων/Καματερού/Ιλίου/Πετρούπολης, τη Συλλογικότητα Βοήθειας Συνανθρώπων Μας στην Πετρούπολη και την Επιτροπή του Π.Α.Μ.Ε. κατά των Πλειστηριασμών.
Από τη Δευτέρα (18/11) άρχισε η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος συλλογής βιοαποβλήτων με την τοποθέτηση καφέ κάδων σε καταστήματα εστίασης, σούπερ μάρκετ κλπ. της Πετρούπολης. Στόχος είναι η μείωση του όγκου των αστικών απορριμμάτων που αποθέτουμε στον σύμμεικτο (πράσινο) κάδο και στέλνονται για ταφή στη χωματερή της Φυλής. Το πρόγραμμα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει γίνει, σταδιακά θα επεκταθεί σε ολόκληρη την πόλη. Η επιτυχία του και η επίτευξη του στόχου στηρίζονται στη συμβολή κάθε Πετρουπολιώτισσας και Πετρουπολιώτη. Σας καλούμε να συμβάλλετε στην προσπάθεια του Δήμου μας. Υπενθυμίζουμε ότι στους καφέ κάδους πετάμε υπολείμματα από μαγειρεμένες τροφές, καφέ, τσάι, φρούτα & λαχανικά, ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, & όσπρια, τσόφλια αυγών, γαλακτοκομικά προϊόντα, και φύλλα.
Έπειτα από εισήγηση της Δημοτικής Αρχής Πετρούπολης το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης αποφάσισε κατά τη χθεσινή (19/11) συνεδρίασή του να προχωρήσει στο κλείσιμο των δημοτικών υπηρεσιών στις 20 Νοεμβρίου, ημέρα πανελλαδικής – πανεργατικής απεργίας, απευθύνοντας κάλεσμα στους εργαζόμενους να συμμετέχουν μαζικά στα συλλαλητήρια των σωματείων. Με αυτόν τον τρόπο η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο στηρίζουν έμπρακτα την κινητοποίηση και ενώνουν τη φωνή τους με τους εργαζόμενους και το λαό της πόλης απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και των βολικών συνοδοιπόρων της που έχει οδηγήσει στην υποστελέχωση και τον οικονομικό στραγγαλισμό του Δήμου μας και φέρνει φτώχεια, καταστροφές και ανασφάλεια για τους πολλούς και κέρδη για τους λίγους.
