Ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας, ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “ΣΤΕΓΑΣΗ και ΕΡΓΑΣΙΑ για τους ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΙΙΙ”. Η κοινή αίτηση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε από τη Διαχειριστική Αρχή του ΟΠΕΚΑ, κι έχει ως δικαιούχους εταίρους τους Δήμους Αγίων Αναργύρων – Καματερού, Αγίας Βαρβάρας, Αιγάλεω, Ιλίου, Κορυδαλλού, Πετρούπολης και Χαϊδαρίου.














