
Με τη συμμετοχή 500 παιδιών οι ετήσιες εκδηλώσεις των δημοτικών τμημάτων ποδοσφαίρου και κολύμβησης
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν χθες (6/6), στο πλαίσιο της δράσης «Αθλητική Άνοιξη 2026», οι ετήσιες εκδηλώσεις των δημοτικών τμημάτων ποδοσφαίρου και κολύμβησης. Το πρωί, στο γήπεδο «Αλκυών», 150 παιδιά των 10 τμημάτων υποδομής είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις δεξιότητες και την πρόοδό τους μέσα από αγώνες επίδειξης, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια δημιουργική και γεμάτη εμπειρίες αθλητική χρονιά. Οι

«Διεθνές Φεστιβάλ Πέτρας» 2026: «Miraculous, Ιστορίες των Ladybug & Cat Noir»
Ο Δήμος Πετρούπολης, στο πλαίσιο του «Διεθνούς Φεστιβάλ Πέτρας» 2026, παρουσιάζει το φαντασμαγορικό μιούζικαλ για όλη την οικογένεια, «Miraculous, Ιστορίες των Ladybug & Cat Noir». Μια θεατρική παράσταση βασισμένη στην ομώνυμη βραβευμένη τηλεοπτική σειρά. Θα φιλοξενηθεί την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 στις 21:00 στη σκηνή «Μίνως Βολανάκης» του Θεάτρου Πέτρας, με δωρεάν είσοδο για παιδιά έως 12 ετών και απαραίτητη

Δήλωση του Δημάρχου Πετρούπολης, Βαγγέλη Σίμου, για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
«Συμπληρώνονται σήμερα 53 χρόνια από την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών. Μια ημέρα αφιερωμένη στην ανάγκη προστασίας του φυσικού πλούτου και στη διασφάλιση της ποιότητας ζωής των λαών.

Αύριο η ετήσια εκδήλωση των δημοτικών τμημάτων ποδοσφαίρου και κολύμβησης
Την καθιερωμένη ετήσια εκδήλωσή τους, στο πλαίσιο της δράσης «Αθλητική Άνοιξη» 2026, θα πραγματοποιήσουν αύριο, 6 Ιουνίου, τα τμήματα ποδοσφαίρου και κολύμβησης του Δήμου Πετρούπολης. Η… σέντρα θα δοθεί στις 08:30 στο γήπεδο «Αλκυών», όπου 150 παιδιά από 10 τμήματα θα αποχαιρετήσουν τις προπονήσεις και θα παρουσιάσουν την πρόοδό τους με αγώνες επίδειξης. Το απόγευμα στο Δημοτικό Κολυμβητήριο «Ολυμπιονίκης, Απ.

Σάββατο (6/6) στην Πετρούπολη με θεατρική παράσταση και εκθέσεις εικαστικών-κεραμικής από παιδιά
Δύο πολύ όμορφες εκδηλώσεις, με ελεύθερη είσοδο, περιλαμβάνει το πρόγραμμα δράσεων του τμήματος Πολιτισμού του Δήμου Πετρούπολης, για αύριο Σάββατο 6 Ιουνίου.

Συνάντηση Δημάρχου Πετρούπολης-Γ.Γ. Υπ.Εσ.
Ο Δήμαρχος Πετρούπολης, Βαγγέλης Σίμος, συναντήθηκε χθες (4/6) με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών Σάββα Χιονίδη, με αντικείμενο συζήτησης την υποστελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου και αίτημα έκτακτης χρηματοδότησης.
