Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκαν χθες, 22 Απριλίου, τα εγκαίνια του 17ου νηπιαγωγείου Πετρούπολης. Στον χαιρετισμό του ο Δήμαρχος Πετρούπολης Β. Σίμος, μεταξύ άλλων, ανέφερε τη σημασία που έχουν οι σύγχρονες υποδομές στην εκπαιδευτική διαδικασία,















