Την Τετάρτη 3 Ιουνίου, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και το Τμήμα Παιδείας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, πραγματοποίησαν μία ακόμα δράση ευαισθητοποίησης σε θέματα ανακύκλωσης, με τα δύο τμήματα της Δ’ τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου.














