Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή δημοτών και επισκεπτών πραγματοποιήθηκε χθες 13 Ιουνίου, στην πλατεία «Ηρώ», η φιλοζωική δράση «A Day With My Pet», η οποία φιλοξενήθηκε στον Δήμο Πετρούπολης, σε συνεργασία με το topetmou.gr και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής.















