Σε ισχύ η γραμμή 1110 για ιατρική συμβουλευτική και καταγγελία φαινομένων αισχροκέρδειας.

«Όχι πανικός. Συνεργασία, πειθαρχία, υπευθυνότητα»

Ξεκίνησε η λειτουργία του τηλεφωνικού Κέντρου 1110, που αποτέλεσε πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής και του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ). Στον αριθμό αυτό οι πολίτες, χωρίς καμία χρέωση, θα έχουν τη δυνατότητα όλο το 24ωρο να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας και να αναφέρουν περιπτώσεις ατόμων που χρήζουν υποστήριξης. Ταυτόχρονα οι πολίτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν και το 2142142000 όπως έκαναν μέχρι σήμερα.

Η ιδέα υλοποίησης του τηλεφωνικού Κέντρου προέκυψε μετά τη σύσκεψη της Περιφέρειας με τον ΕΟΔΥ, ως αναγκαιότητα για την ενίσχυση τόσο της νοσοκομειακής ιατρικής κοινότητας (η οποία έχει υπερβεί ήδη τα όρια αντοχής της), όσο και των πολιτών σε αυτή την πρωτόγνωρη και τρομακτική κατάσταση που βιώνουμε όλοι.

Το τηλεφωνικό Κέντρο λειτουργεί με την αρωγή των εταιριών τηλεφωνίας και δεκάδων εθελοντών ιατρών και το βασικό μήνυμα του είναι: «Όχι πανικός. Συνεργασία, πειθαρχία, υπευθυνότητα». Οι εθελοντές ιατροί που το λειτουργούν τονίζουν πως λειτουργεί ως «μαξιλάρι απορρόφησης των κραδασμών», προσφέρει ενημέρωση, ψυχραιμία, οδηγίες και ο πολίτης δεν νιώθει εγκαταλειμμένος ενώ δεν επιβαρύνεται και το δημόσιο σύστημα Υγείας.